Maak je scooter mooi.

noldreal

Try and find out....
hier kan je alle tips in kwijt om je scooter op eenvoudige manier je scooter mooi te maken.

mijn tip is: gebruik no-touch bandenspray op zwarte kunststof delen.
de bandenspray kan je vinden bij de halfords en geeft een wetlook aan je banden.

je kan hem ook gebruiken om je zwarte kunststof delen mooi te maken. spuit de kunststof delen in met de spray, en laat het een uurtje inwerken. veeg daarna de resten weg met een doek.
 
Advertisement - register to remove this

Cockpitspray is t zelfde troepje. Tgaat er mooi van glimmen maar wordt ook spiegelglad. Inderdaad niet op jebanden, zadel, of handvaten spuiten :)

Vidn t verder n beetje overbodig topic eigenlijk. Dit hele fora bevat al tips...
 
kan het niet aanraden die spray, als je ooit nog van plan bent je boeltje te spuiten zal de kans dat het mooi word erg klein wezen.
 
Funk_dm said:
kan het niet aanraden die spray, als je ooit nog van plan bent je boeltje te spuiten zal de kans dat het mooi word erg klein wezen.
ik bedoelde ook de kunstof delen die niet gelakt zijn.
 
noldreal said:
ik bedoelde ook de kunstof delen die niet gelakt zijn.

ja ik ook :X
ooit kom je op een punt van "ik wil wat meer geld erin steken en ga mijn ongelakte shit lakken"

ja en dan kom je er achter dat je kap heerlijk vettig is:)
 
spuit ze dan gewoon zwart ofzo :p

wat een scooter verder mooi maakt is een kwestie van smaak.
poets het ding en hou hem goed schoon, dat is voor mij vaak genoeg (low budget dan)
 
als je een beetje een fake-leer-achtig zadel heb, kan je hem insmeren met vaseline, word ie vet mooi en glimmend van, ook je plastic treeplank kappen enzo kan je met vaseline insmeren, is heel mooi, maar je heb er wel veel vaseline voor nodig.

oja en je kan ook je kappen onder de douche schuren met waterproof schuurpapier, is niet zoon bende en je kappen zijn meteen vetvrij.
 
jantesselaar said:
als je een beetje een fake-leer-achtig zadel heb, kan je hem insmeren met vaseline, word ie vet mooi en glimmend van, ook je plastic treeplank kappen enzo kan je met vaseline insmeren, is heel mooi, maar je heb er wel veel vaseline voor nodig.

oja en je kan ook je kappen onder de douche schuren met waterproof schuurpapier, is niet zoon bende en je kappen zijn meteen vetvrij.

maar als je je zadel daarme insmeert, glij je er dan niet af ofzo?
 
Back
Top