ludix blaster loopt alleen nog maar stationair HELP!!!@

tim033

Well-Known Member
HELP!!!

mijn Ludix Blaster loopt gewoon prima alleen na heel kort rijden loopt hij alleen nog maar stationair (als ik het gas los laat)

dus als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht sta dan loopt hij alleen nog maar heel moeilijk en laag in zijn toeren stationair.
als ik dan t gas open trek gaat hij nog lager in z'n toeren zo laag dat hij bijna uitvalt en daarna als ik dan gas blijf geven verzuipt hij ofzo.

Nu is mijn vraag:

wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen?
nieuwe bougie,
nieuwe cdi,
nieuwe cilinder en/of zuiger,
nieuwe carborateur
of moet ik iets anders doen?


Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt toch echt alsof je carburateur niet goed afgesteld is. Niet gokken met sproeiers maar gericht te werk gaan, gebruik de zoekfunctie even om te zien hoe je moet afstellen.

Als je niet al een warmloper hebt gehad.. zit er wel olie in e.d.?
 
Hey
dankjewel voor je reactie,
ja olie heeft hij zat maar ik zal wel ff kijken naar t fstellen en ik ga ook ever mijn cilinder eraf halen kijken hoe me zuiger en zuigerveren eruit zien maar hij heeft nog wel compressie dus ik denk niet dat t een warmloper is.

bedankt voor je reactie:)
 
lekken je krukaskeerringen niet?
of je uitlaat kan ook verstopt zitten...vooral bij de ori uitlaten gebeurt dat nog wel eens...
 
Hallo allemaal ik denk dat ik al weet wat het is ik haalde mijn cilinder ff uit elkaar en die viel mijn inderste zuigerring eruit die was dus gebroken..:p
dus ik ga ff nieuwe zuiger ringen halen en dan kijken of hij het weer doet:)
 
Hallo again:D
ik ben er eindelijk achter wat het probleem was:
mijn zuiger ring was gebroken-.-
gelukkig zijn mijn zuiger en mij cilinder nog heel dus hoef ik alleen nieuwe zuiger ringen te hebben bedankt voor jullie reacties:)
 
Back
Top