luchtfilters!

DOMINIC-TC

SBO Crew
Hey hallo ik hebben vraag,vanwegen het rijden met een schuin hebo spruitstuk en het hebben van weinig plek op een minarelli blok vroeg ik me af of deze filter van hebo goed is of niet ,het is voor de sbo sprint volgendjaar het is voor een stage 6 28 mm pwk op een rox,dus laat even weten en als je betere filters weet laat dan ook even weten !!!

B.v.d. Iceman



2r403v6.jpg
 
Advertisement - register to remove this

filter doet niets aan je prestaties hoor, bij die hebo filter is nadeel ze zijn te klein qua diameter om nog een kelkj te steken en volgens mij is het voordeliger een kelk steken dan een luchtfilter.
 
Een filter doet niks aan je prestaties?? Ga maar eens op een MHR of Evo setupje een cheap ass powerfiltertje monteren of een fatsoenlijk K&N, Twin Air of Malossi luchtfilter en meet dat verschil eens geblokkeerd. Praat dan maar verder...
 
Elmo@Rox said:
waarom heb je een luchtfilter nodig als je toch met hebo schuin gaat rijden , dan staat je carb gedeeltelijk naar voren, icm een kelk erop kan je hier prima mee gaan rijden hor.


ja Hans zij ook zo iets maar bij een rox is volgens mij best open? of zou dat wel mee vallen ! bij sonic is weinig plek voor een filter dat weet ik.maar goed ik kan kijken bye de way sonic flamt zeker ik kom ook naar eindhoven!! me vriendin en ik rijden volgendjaar ook sbo met hd spulletjes!!
 
Back
Top