Luchtfilter slang niet lang genoeg om op carburateur te passen?

Goedenavond,


Ik heb een probleem met mijn scooter:
kymco agility 50 4t 12 inch uit 2007

Ik had laatst mijn sproeier vervangen, ik zag dat de luchtfilterslang niet om de cabarateur ding heen zat zegmaar.
Nou eerst dus 1 slang minder om los te koppelen, om zo de sproeier te kunnen vervangen.
Sproeier is vervangen en probeer de luchtfilterslang er weer op te zetten maar hij is niet lang genoeg ofzo.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Dit verklaart denk ik ook wel dat toeren heel snel oplopen als ik start en daarna rustig afzakken.

Mijn gashendel schiet ook niet terug.


Kan iemand mij helpen met dit probleem?
 
Advertisement - register to remove this

Is je lucht slang keihard of zacht?. bij mijn retro heb ik dit ook. Die heb ik verwijdert en met een lakfohn hem iets verwarmt tot hij geheel warm en soepel werd. Daarna weer gemonteerd en een goede nieuwe klem omheen gedaan. Niet warm maken als hij nog in de scooter zit. dus eerst er uithalen.
 
Ja. dan komt hij zeg maar gedeeltelijk in oude staat(voor hoelang geen idee overigens). mijne zit nog steeds goed vast. die was echt keihard.
Zal je er mee een pets om de oren krijgen krijg je zeker hoofdpijn haha. Nu lijkt hij voorlopig iig zacht te blijven.
Zal er dan wel als hij weer keihard word een andere opzetten. Want zo'n slang word niet spontaan kleiner. dus zal hij mogelijk toch hard worden door droogte. en daarom niet of minder goed passen.
 
Dat hij als je start hoog loopt en dan langzaam afzakt kan ook je elektr choke zijn . heeft niets met de gaskabel te maken , dat probleem zal iets met Broos zijn oplossingen te maken hebben.
 
Back
Top