Luchtfilter begrenzer

K

kennyisback

Guest
Hey


Waar zit de luchtfilter begrenzing bij een aerox?
Heeft misschien iemand foto's?

Groeten
 
Advertisement - register to remove this

het verschil me een ander filter element van bijv. mallossi is miniem had het zelf ook maar hoefde er niet eens een andere sproeier in te zetten. Er zit wel een buisje in de luchtfilter waar de luch doorheen gezogen word van buitenaf maar deze eruit halen heeft geen invloed op de prestaties alleen beetje op het geluid.
 
NRG_AeroX said:
het verschil me een ander filter element van bijv. mallossi is miniem had het zelf ook maar hoefde er niet eens een andere sproeier in te zetten. Er zit wel een buisje in de luchtfilter waar de luch doorheen gezogen word van buitenaf maar deze eruit halen heeft geen invloed op de prestaties alleen beetje op het geluid.


kreeg wonderbaarlijk wel 5 km winst hierna bij mijn neo's een hele tijd geleden :X
 
die zit hierzo >

12mmDellOrtoPHBG.JPG


bij dat zwarte ronde gat van de luchtfilter hoort hij te zitten
 
NRG_AeroX said:
das dan idd wonderbaarlijk :p

heb je alleen het buisje er uit gehaald?


kan , als ie MET prop te grote sproeier had...

en als je van element veranderd gebeurd er 0,0 ,mijn vriedin rijd met malossi element (aerox onbegrensd) , een speedfight die ik heb klaargemaakt met next heb ik ook een malossi element in gezet (en nog wel meer scooters), tis voor vervanging van std anders niet. tis eigenlijk te dom voor woorden om erover te discusieeren of het nou harder loopt of niet...
 
gewoon je filter wat uitboren.. (groter maken,, ) andere sproeier erin,, je hebt A. mooier geluid, B. geen gezeik met regen ofzo, want het is toch nog steeds je orginele filter
 
RogerP said:
gewoon je filter wat uitboren.. (groter maken,, ) andere sproeier erin,, je hebt A. mooier geluid, B. geen gezeik met regen ofzo, want het is toch nog steeds je orginele filter


in een luchtfilter boren is gewoon stom en absoluut nergens voor nodig..
 
volgens mij komt het vaak dat het lijkt dat hij harder loopt door het geluid.

Als je b.v. een powahfilter hebt, en je die er dan op zet, hoor je het geluid wat harder, waardoor het lijkt alsof hij harder loopt.

Tjeerd
 
Back
Top