luchtfilter begrenzer

scootpiet

Well-Known Member
Ey Goede Avond

Nouw ben ik mijn Aerox luchtfilter begrenzer eruit aan het halen maareh ik kan ehm denk niet vinden (en ja ik heb op de search gekeken) maareh is het toevallig het pijpje dat rechtstreeks uit je omkapping komt een soort L vormig buisje

Alvast bedankt,
 
Advertisement - register to remove this

je luchtfilter begrenzer steekt ( meestal ) uit je luchtfilter. Het is een soort flexibel buisje. Let er wel op dat je in veel gevallen je sproeier enkele maten groter moet maken. Ik ben in tegenstelling tot velen hier, niet echt een voorstander van dat ding eruit halen, maar dat is geheel persoonlijk
 
ja volgens mij is het wel dat buisje..
ik heb bij mij laatst ook iets in die vorm uit mn luchtfilter gerukt... alleen weer terug gedaan... omdat ik binnenkort nieuwe auspuff ga halen en dan weer een andere sproeier moet... en zonder die begrenzer ga je niks harder...
 
Ik had een SR 2000 LC en die reed zeer waardeloos met het ding eruit. Heb hem dus weer snel terug gestopt, sproeier aangepast en toen liep hij misschien 5 km langzamer, maar de acceleratie was beter. De reden dat sommige het ding eruit halen heeft denk ik te maken met hebben van een echt snellere setup. Maar correct me if i am wrong
 
met grotere carb en grotere cilinder heeft dat wel nut , op std cilinder niet echt................

sr2000 loopt met std setup onbegrensd met prop erin ongeveer 90/95 sommigen nog sneller (op de teller) hard zat dus met prop erin
 
Back
Top