het verschil me een ander filter element van bijv. mallossi is miniem had het zelf ook maar hoefde er niet eens een andere sproeier in te zetten. Er zit wel een buisje in de luchtfilter waar de luch doorheen gezogen word van buitenaf maar deze eruit halen heeft geen invloed op de prestaties alleen beetje op het geluid.
het verschil me een ander filter element van bijv. mallossi is miniem had het zelf ook maar hoefde er niet eens een andere sproeier in te zetten. Er zit wel een buisje in de luchtfilter waar de luch doorheen gezogen word van buitenaf maar deze eruit halen heeft geen invloed op de prestaties alleen beetje op het geluid.
en als je van element veranderd gebeurd er 0,0 ,mijn vriedin rijd met malossi element (aerox onbegrensd) , een speedfight die ik heb klaargemaakt met next heb ik ook een malossi element in gezet (en nog wel meer scooters), tis voor vervanging van std anders niet. tis eigenlijk te dom voor woorden om erover te discusieeren of het nou harder loopt of niet...
Als je scooter harder gaat rijden bij het plaatsen van een ander luchtfilter element was je scooter niet optimaal afgesteld, ws sproeier iets te groot.
gewoon je filter wat uitboren.. (groter maken,, ) andere sproeier erin,, je hebt A. mooier geluid, B. geen gezeik met regen ofzo, want het is toch nog steeds je orginele filter
gewoon je filter wat uitboren.. (groter maken,, ) andere sproeier erin,, je hebt A. mooier geluid, B. geen gezeik met regen ofzo, want het is toch nog steeds je orginele filter