This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

licht op vreemde plaatsen (neons enzo) wie heeft pix?

incrediblewesle

Well-Known Member
Ik ga binnenkort op me speedake overal rood licht maken maar ik zit nog een beetje te twijfelen waar allemaal!
heeft er iemane een paar fotootjes voor een idee?

greettzzz wesley8P

Originally posted by incrediblewesle
niet voor meiden

idd ja, als je paars (of wat voor kleur dan ook) licht onder je scoot hebt maakt veel meer indruk op de girls dan dat als je scoot snel gaat <- wat boeit hun dan nou:| Trust me! kheb er ervaring mee:#

Maaja we wijken weer helemaal af van het onderwerp! beter openen we een topic over ''How 2 impress the girls met je scoot'' ofzo :#

denk eerder dat je er meisjes van 14 jaar achter je aan krijg.die vinden die lampjes wat ze op de kermis hebben zo sjiek.

vind van die lampjes in het kofferbak of onder de auto wel vettt.

maar op een scooter moet je er 1tje onder doen.(en dan nog is het nix)
niet zo stampuh vol duwen met lampjes enz..

kom maar op met zon meisje :~ 8)

ik had van die lichies onder me scooter...

Men neemt:
Een paar ledjes bij de formido( je hebt ze in groen, blauw, rood)
Een schakellaar(om aan en uit te kunnen zetten)
Wat box draad.

Vervolgens:
Je verzint een leuke plaats voor je schakellaartje(bijv. onder je vleugel, bij een NRG)

Je knipt een stuk draad af..liever iets te lang dan te kort.
doet deze van je accu naar je schakellaar.

Dan neem je nog een stuk draad die verbind je ook met de schakellaar en met het lampje.

Laat ze dan lopen naar de plaats waar je ze hebben(zonder lampjes eraan!)

Neem wat tape zodat je de draadjes aan de lampjes kan plakken.

als je nou meer lampies wil...wat jullie ongetwijfeld willen...maak dan gewoon vertakkingen

Nou dit was klussen met bram...later meer

greets

Respect.... Ik vind het vet. Ik ga dit niet vergelijken met pipo's op straat met en lullig lampie. Dit is gewoon optische tuning en ik vind het bijzonder vet geslaagd.

hmz, ik had @ mn Scooter (buxy ---> speedake ding)
een groene CCFL buis onder mn scoot hangen

Met behulp van nogood heeft tie het altijd goed gedaan...licht was VET. ik had r btw maar 1tje..

Ik had deze aangesloten op mn (zelfgemaakte) groene stadslicht ^^

was wel een vette combi al zeg ik t zelf...of die neon nu nog leeft...??? Ik heb mn scooter verkocht n.l.

Maar ik denk dat je bter geen rood kan nemen...dat valt niet zo xtreem op n.l...bter..groen of felblauw oid