licht+accu+MVT ontsteking

Jeroen L

blaat member
Hoi zo'n MVT ontsteking komen 2 witte en 1 gele draad uit voor spanning voor je licht en de accu, maar in de standaard spanningsregelaar gaat maar 1 witte draad(en de gele), moet ik nou perse een MVT spanningsregelaar nemen of is 1 witte draad op de orginele regelaar ook goed? Niet dat ik zo meteen ineens teveel spanning op mijn accu heb staan en de accu ontploft ofzo(gelaccu). of zou de spanning juist te laag zijn, want de MVT ontsteking heeft veel meer kleinere spoelen en de orginele een paar grote...

------------------
Zenith-schijfrem, MHR replica, bidalot uitlaat met yasuni demper, malossi multivar, 19,5mm DO, MVT Serie II ontsteking, spruitstuk uitgevijld, Malossi racemembraan, olympia koppeling, betor gasveer, luchtfilter verplaatst(anders paste die gasveer ook niet)
 
Advertisement - register to remove this

geen flauw id, maar ik neeem aan, dat ie gewoon minder stroom levert, maar aangezien je meer toeren maakt, wel iets compenseert.

chezzmo op dit forum heeft ook die mvt onsteking, misschien kan hij je verder helpen
 
Nou ik heb nu ook de MVT spanningsregelaar dus nu moet het in elk geval wel lukken.
Heb nu alleen wel nog het probleem dat mijn elektronische begrenzer niet meer werkt.....
 
Back
Top