Levertijd www.onlinetheorieles.nl?

DeJongh

Well-Known Member
Een tijdje terug heb ik besloten om maar eens op te gaan voor me certificaat. Ik heb zelf nog geen scooter, maar dat snel veranderen. Nou hadden ze in Maastricht bij de ANWB geen theorie boekjes meer op voorraad en het bestellen zou vrij lang duren en ook bij de boekhandel konden ze het niet krijgen. Dus ik even via google gezocht en ik kwam al snel uit op www.onlinetheorieles.nl waar ik het boekje voor 13,60 kong krijgen exclusief 2,50 verzendkosten dus dat viel mee. Nou heb ik daar toen dat boekje besteld op dinsdag 13 juli en ik heb het geld direct overgemaakt via mijnpostbank.nl dit is allemaal perfect gegaan. Maar vandaag de dag heb ik nog steeds geen theorieboekje ontvangen.
Nu is mijn vraag is er iemand die ook zijn theorieboekje voor het certificaat op www.onlinetheorieles.nl heeft besteld en weet hoelang de levertijd ongeveer is?
 
Advertisement - register to remove this

Xearo said:
wat dacht je eens van bellen?
Als jij ergens een telefoonnummer kunt vinden, wijs het me.

H.T.V.I said:
http://www.onlinetheorieles.nl/?sho...m&page=feedback

of ff dit formuliertje invullen :)
Dit heb ik al 2 keer gedaan maar heb er verder geen antwoord op gekregen.

EDIT:
Ik heb net even gekeken op mijnpostbank.nl en ik zag dat het geld was overgemaakt naar rijschool Richard van Eck Toen even gezocht op google en wat bleek de rijschool heeft ook nog een eigen site met adresgegevens. Helaas ligt Tiel wat ver van Maastricht dus ik ga morgen ff bellen (nu een beetje te laat daarvoor).
In ieder geval bedankt voor de reacties!
 
Last edited:
Back
Top