This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Leuke Inkoopactie [Mini-Bikes]

Originally posted by NeoGeniX
Leuk speelgoed...kheb die dingen net nog voorbij zien scheuren in Servin it Up 2 (motorstuntfilm)...jammer dat ik bijna 2 meter ben

je past er op

ik ben 1.90 meter en pas er ook op, maar het zit niet egt lekker moet ik je zeggen ik ben nu samen met mijn broertje een minibike aan het op bouwen met een puch maxi kickstartblokje en puch naven..

heb wel foto´s maar geen space..
 
Hoe zit het met de prijzen als je zoiets wil doorverkopen in een later stadium? Misschien niet voor iedereen van belang, maar voor mij wel
 
damm die dingen zijn vet.
Ga mischien ook wel eentje halen.
Maar hoe ziet die Mini Streetfighter met 47cc benzine motor Zilver eruit.
Staat namelijk geen plaatje bij.
 
Misschien ook wel zin om eentje te bestellen...
Stel me alleen vragen bij de levering van parts achteraf...
Iemand sites waar je die dingen kan bestellen?
Als dat zo is dan koop ik er me waarschijnlijk ook wel eentje. Leuk voor meetings :!
 
lol , dit wordt een minibike forum denk :X mja toch 2 takt . Ik denk er ook ff over na...

zijn die dingen nog een beetje te tunen ? en wat voor blokje zit eronder ? puch ofzo ?
 
Last edited:
soort grasmaaier motortje, maar je moet je afvragen of je er wat aan wilt doen, die dingen rijden 50 km's std, das al hard hoor met je knieen 40cm boven de grond 8P
 
Schijfremmen zijn trouwens van een fiets, ik heb hier geen goede ervaringen mee, die schijfjes zijn zo krom iig, maar wel makkelijk nieuwe te halen @ fietsenmaker, of hydraulische te monteren
 
Originally posted by Ray B
Wel vet die dingen, alleen ik weet niet wat ik er mee moet.

Iemand ideeen om mij over te halen?

Euh...geld moet rollen?

Tof idee Jacco over hydraulische remmen! 8)
 
:*


Ik ben 3 jaar fietsenmaker geweest, ik kan je zelfs remmen aanbevelen als je wilt, neem bijvoorbeeld de schijfremmen van Shimano Type: XT, die heeft 4P) remcillinders 8P

Tis best leuk klooten aan die dingetjes denk, gewoon alles met een beetje mate doen (aandraaien enz ), dan is het net modelbouw...
 
Originally posted by Ray B
Wel vet die dingen, alleen ik weet niet wat ik er mee moet.

Iemand ideeen om mij over te halen?

Niet kopen omdat:

Niet functioneel
Niet legaal op openbare weg
Onpraktisch
Niet confortabel
400 euro is ook een aardig bedrag

Wel kopen omdat:

Zien er gaaf uit
Masterlijk idee
Je bent gewoon de man
100% fun

Ik twijfel echt HARD
 
de meeste polini minibikes hebben ook gewoon kabelschijfrem..
het is een replica van de blata , dus past (maib met lichte aanpassing) er vast ook wel shit van de blata op.En aangezien er een blata doed in assen zit ( waar ook erg goed mee te handelen valt ) is dat geen prob voor mij denk ik

Geld GVD