This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Leuke Inkoopactie [Mini-Bikes]

Wel erg vette dingen voor dit prijsje, ik vind ´t niet duur opzich, had ik nu maar $$$

Trouwens krijg je hem inelkaar of is het een bouwpakketje?
 
Hij moet alleen nog afgemonteerd worden, dus stepjes monteren etc. Het is wel aan te raden om alles even na te lopen.

De racer beschikt extra over; een snelheidsmeter, voor en achter schokdempers en een elektrische start. Maar de racer is 30 cm langer en dus niet echt meer een pocket bike.

Ik wacht trouwens gewoon op de bovenstaande groene. (die er ook in het blauw is )
 
Waarschijnlijk wordt vandaag bekend of de groene erbij komt. Alleen de leverancier kan ze pas vanaf half februari leveren. Het is namelijk een nieuw model.

Het lijkt me dan logisch dat de IA verlengd wordt.
 
Euhm ik wil er graag 1 halen heb ook wel de $$ ,maar ik ben 1.90 en past dat op zo n dingetje?
en dat nieuwe model wat is daar de prijs van en is die beter dan de andere heb je daar info over
 
Tuurlijk past dat, gewoon proppie doen

Ik ga er wel 1 kopen denk, eerst ff de mb weg doen, iemand interesse?

Verder is het idd: wat is wijsheid, zo'n grote is ook wel cewl, maar waarom dan maar 25 euro's hoger, is dat wel kwaliteit waar we het over hebben, en ik zou wel wat meer foto's willen zien met iets ernaast om aan te eiken hoe groot het oogt

Straks is het @ forum een hele minibike clan aanwezig

grtzz....
 
mmmm, die groene is wel erg bruusk, als ie komt neem ik die zeker :W

alhoewel die gele wel heel erg goed bij het xsh rijtje past:#
 
Leuk speelgoed...kheb die dingen net nog voorbij zien scheuren in Servin it Up 2 (motorstuntfilm)...jammer dat ik bijna 2 meter ben
 
en asl ze niet worden toegevoegd??
want ik vind die groene echt kwel

die gele heeft btw echt een hele lelijke achterband..