ik vroeg me eigenlijk af, wat gaan jullie zoal doen als jullie met je vriend(-in) een dagje (of langer) weggaan om samen wat leuks te gaan doen?
Ik heb wel wat ideetjes, maar misschien dat een van jullie ook nog wat leuks weet.
-Bios
-Film thuis
-Zwembad
etc heb ik niet zoveel aan, ik zoek meer iets in de richting van een overnachting in een hotel met een leuke bezigheid erbij (zwembad/wellness behandeling oid).
Ik was zelf al bij Thermae2000 in limburg gekomen en Preston Palace in Almelo lijkt me wel wat. Kwa prijs vind ik het wel wat aan de hoge kant, maar ja, moet er iets voor over hebben he
Hebben jullie al weleens zoiets gedaan en zo ja hoe is dat bevallen?
Daarom heb ik er ook bijgezet dat filmavondje, etc niet is wat ik bedoel/zoek. McD/KFC/BK etc dat vinden we allemaal niet zo spannend, dat kan op elke dag van de week. Bedoel nu echt iets speciaals om te gaan doen
Misschien de Grotten van Ham maar ik meen dat ze laatst tegen me had gezegd dat ze dat nix vond om daar te gaan mountainbiken. Lijkt mij persoonlijk wel tof om te doen trouwens
thermae2000 is wel echt aan te raden iig! ook vaker geweest.
Daarnaast is een trip naar een dierentuin/pretpark ook altijd leuk. Karten en paintballen ook, maar dan moet je maar net een pittige vriendin hebben die daarvan houd
Jij snapt tenminste wat ik met dit topic wil bereiken. Beetje inspiratie opdoen, meer mensen bedenken meer dan 1 Wie weet komen er nog leuke tips te boven...
Over Thermae2000, het klinkt wel leuk en ziet er op de website leuk uit. Misschien dat ik dadelijk eens een telefoontje ga wagen.
Vind niet dat dit topic bij girlfriend van forummembers hoort.
Als je daar vraagt wat je kan doen met je gf, dan krijg je 1 zinnig antwoord en daarna word er weer stom geouwehoert. Hier blijft het gewoon om dit onderwerp gaan.
Goed topic imo, want ik zoek ook nog wat voor in de herfstvakantie :winner: