Linkje klopt niet,….. heb je iets anders?Aanmelden bij Facebook
Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.www.facebook.com
1e eigenaar
Niet lopend.
100 euro.
Mooi voor iemand die wil projecten
die heb je niet voor 500.Yamaha Aerox
Aerox heb je zeker wel voor 500, alleen niet in al te beste staat.die heb je niet voor 500.
wel heb je een yamaha neos voor die prijs en meestal is ie al gEtUneD met een 70cc en een terugloper.
Pas nog een awrox op de kop getikt, compleet origineel alles Goed. Hij kreeg m bie lopend.Aerox heb je zeker wel voor 500, alleen niet in al te beste staat.
Dat is inderdaad een ideale sleeper met het minarelli kort motorblok en 10 inch wielen.Kijk eens even. Met Minarelli horizontaal kort blok. Zo lelijk als wat. De ideale sleeper.
Yamaha Zest (collectors item)
Bieden
≥ Yamaha Zest (collectors item) — Scooters | Yamaha — Marktplaats
Te koop aangeboden een inmiddels zeer zeldzaam wordende Yamaha scooter. Yamaha Zest, 1 originele sleutel aanwezig en rondom de gebruikelijkelink.marktplaats.nl
Die is geniaal! Komt net ff te vroeg, maar zoiets zoek ik dus.Kijk eens even. Met Minarelli horizontaal kort blok. Zo lelijk als wat. De ideale sleeper.
Yamaha Zest (collectors item)
Bieden
≥ Yamaha Zest (collectors item) — Scooters | Yamaha — Marktplaats
Te koop aangeboden een inmiddels zeer zeldzaam wordende Yamaha scooter. Yamaha Zest, 1 originele sleutel aanwezig en rondom de gebruikelijkelink.marktplaats.nl
Ongelofelijk hoe lelijk Aprilia scooters maakte.
Stja als je pas in 2010 uit je papa`s buis komt en anno 2023 nou pas iets van de aarde kan zien.. Dan is het niet raar om te horen dat alles in de stenen tijdperk er niet zo best eruit zag.
Hallo, ben op dit forum terechtgekomen, omdat ik mijn vaders scooter van de hand wil doen. Het gaat om een tweetakt Yamaha Neos uit 2006, kilometerstand 76600, topsnelheid 75 à 80 km/u. Staat sinds de dood van mijn vader nu bijna 3 jaar stil, weet niet of ik hem nog gestart krijg. Misschien iets voor topicstarter?Ja inderdaad, valt me nu ook pas op. Was vergeten dat ik die oude nog had, maar die werkt dus ook nog.
Ja start maar even een eigen topic!Hallo, ben op dit forum terechtgekomen, omdat ik mijn vaders scooter van de hand wil doen. Het gaat om een tweetakt Yamaha Neos uit 2006, kilometerstand 76600, topsnelheid 75 à 80 km/u. Staat sinds de dood van mijn vader nu bijna 3 jaar stil, weet niet of ik hem nog gestart krijg. Misschien iets voor topicstarter?