Peugeot lijkt me ook wel leuk. Mooie Speedfight 2 of zo. Gaat het wel een beetje goed met die voorvork overigens?
≥ Peugeot Speedfight 2 — Scooters | Peugeot — Marktplaats
Goed onderhouden en goedlopende Peugeot Speedfight 2.Heeft recent een complete onderhoudsbeurt gehad.Vaste prijs.www.marktplaats.nl
Peug hori is nog vrij duur, een oude viva kost geen drol. Helaas zijn de nette wel vaak snor...
Ik denk dat heel veel mensen even vergeten…. Dat de beta ark echt een leuke sport scooter is 2takt. Water en luchtgekoeld. Licht lekker wendbaar alles!Peug hori is nog vrij duur, een oude viva kost geen drol. Helaas zijn de nette wel vaak snor...
Ik denk dat heel veel mensen even vergeten…. Dat de beta ark echt een leuke sport scooter is 2takt. Water en luchtgekoeld. Licht lekker wendbaar alles!
En voor 300 euro zie je ze al lopend gaan!
Ja ik houd er van dat je onderdelen niet zomaarProbeer maar eens aan een goede voorvork te komen, die zijn schaars of niet te vinden. Nieuw worden ze niet meer verkocht.
Nou moet ik zeggen die ark van mij is te koop. Dubbele schijfrem. Er is nog werk aan. Want hij loopt alleen goed met een hpi. Dus kabelboom mag nog wat aan gedaan worden.Effe gekeken, maar een nette Ark is ook wel prijzig. Een Jog zou wel kunnen.
≥ Yamaha jog r 50cc — Scooters | Yamaha — Marktplaats
Ik verkoop dit omdat het niet meer word gebruikt altijd goed onderhouden geweest. Heeft lang stilgestaan dus heeft wel een beurtje nodig voorderest iswww.marktplaats.nl
Kijk dit is ook fraai .
Benelli 491 GT
≥ Benelli 491 GT / Minarelli HorizontaalLuchtgekoeld / Aprilia — Brommeronderdelen | Scooters — Marktplaats
Te koop.Prachtige benelli 491 GT. Foto’s spreken voor zich.Technisch in goede staat. start elektrisch, goede accu.. Scooter is op kenteken en heeftlink.marktplaats.nl
Dat oogt wel geinig.Dit is ook een koopje. Vers blok, nieuwe lak.
Benelli 491 Gt
€ 750,00
≥ Benelli 491 Gt — Scooters | Overige merken — Marktplaats
Te koop:Benelli 491 GT.2.5 jaar geleden gekocht en veel werk in gestoken.Kappen zijn in de originele kleur gespoten en voorzien van een 2 componentenlink.marktplaats.nl
Ik absoluut niet meer…. Heb er 3 gehsd alleen nu rijd iedereen er 1 en worden veel afgeragd…….≥ Prachtige Peugeot Vivacity Sportline met ingebouwd slot — Snorfietsen en Snorscooters — Marktplaats
Prachtige Peugeot Vivacity Sportline met ingebouwd slotBouwjaar 2008Inclusief windschermIngebouwd slot4175 km op teller45 km/hrEerste eigenaarDewww.marktplaats.nl
Kijk dit is het enige wat ik zou kopen als tweedehandse tweetakt.
Eerste eigenaar, weinig km's.
Hoppa.