Letselschade

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Een dame sloeg in eens af met der auto en zag mij voledig over het hoofd, ik knalde toen met mijn scooter vol tegen die auto aan.
( zie mijn topic, van vorig jaar )
ik heb tot nu toe alles vergoed gekregen, mijn scooter, mijn kleding alles. Ik loop echter nog steeds met lelijke littekens in mijn gezicht,knie en been rond. Ook heb ik een gebroken neus op gelopen, die staat nu nog steeds schreef. Twee dagen geleden heb ik een brief van de AMEV gehad, dat ik als letselschade 1145 euro kan ontvangen maar hier mee de zaak is afgedaan. Zozal ik dus niet over een aantal jaar kunnen zeggen dat ik als nog me neus kan rechtzetten, mocht ik hier als nog last van krijgen.
ook zegt iedereen dat dit een schrijntje is wat ze me bieden en dat ik der veel meer kan uitslepen, ze hebben erkent fout tezijn, ze hebben erkent schade letsel tebetalen en ze kwamen zelf met dit bod aan. O-)
wat zou jij doen?
 
Advertisement - register to remove this

meer eisen man,
je moet voor de rest van je leven doen met je neus,
en dan bieden ze 1145 teer vergoeding?
zou dat niet pikken en er meer proberen uit te slepen.....
 
1145 is een beetje weinig denks, als je ook nog die littekens ed weg wilt laten werken enzo. Anders moet je eens langs gaan bij de plastiche chirurg en hem een prijsopgaaf laten maken wat het zou kosten om alles weer in de oude staat te maken. Vast een hoger bedrag dan 1145 ;)

Misschien wil je niet alles laten "repareren", maar ik denk wel dat je recht hebt op dat bedrag, je kan het het denk wel claimen, en als hun een rechtszaak maken, dan kan je een beetje zielig doen dat je zo niet verder kan, en dat je kansen op een baan minder zijn ofzo. Krijg je vast wat meer:D
 
Yeah , gewoon doen alsof je er mentaal totaal van kapot bent . Dat je neit meer in het punt van de belangstelling durft te staan omdat je bang best dat er vreemd naar je gekeken word enzo.Dat je niet meer ff naar de supermarkt durft omdat de mensen je zo aankijken met je scheve neus.Ook scooterrijden vind je verschrikkelijk eng , stel je voor dat er weer zo'n gek rijdt...


:p

Zoiets
 
ik ben nu wel is benieuwd naar hoe die littekens er nu uit zien dan. heb je pics ?

en zoals de rest ook al zegt, gewoon een lulverhaal verzinnen en zeggen dat je er trauma's aan over heb gehouden enzo 8P
 
Je kan er veel meer uit halen, dit is echt een schrijntje wat ze je bieden. Je moet hier nog je hele leven mee doen!

*ben ook wel nieuwschierig naar de pic's*
 
Originally posted by MysticSoul
Ut zijn wel onze belasting centen he :) Dus niet te hoog plz ;)

sinds wanneer zijn belasting en verzekering het zelfde? :rolleyes:

ps. chirugh vraagt echt 10 keer meer dan die duizend euro voor zo iets. Je zou dus minimaal dat vergoed moeten krijgen lijkt mij.
 
En maar klagen over een economishe terugval...
Ik denk dat je met die 1100 in je handen mag klappen
Shit happens , je bent niet de enige , en echt niet iedereen krigjt doekoe...
 
foto's zal ik binnenkort wel ff weer posten.
heb met een schadeletsel exper gepraat en die rade me aan om langfs eeen plastische chirug tegaan, en het telaten 'taxeren' en dat geld tevragen
 
Als ze dr mee instemmen dan bestaat er een kans dat ze het vergoed , maar dan krijg je dat geld niet uitgekeerd , maar dan betalen hun de rekening.

Of je schiet het voor en dat je het naderhand terug krijgt.
 
Originally posted by JohnB
Als ze dr mee instemmen dan bestaat er een kans dat ze het vergoed , maar dan krijg je dat geld niet uitgekeerd , maar dan betalen hun de rekening.

Of je schiet het voor en dat je het naderhand terug krijgt.

natuurlijk niet. jij hebt toch schade opgelopen, de schade moeten ze vergoeden, of je het uiteindelijk laat repareren is jouw keus.

sorry, ik praat net alsof je hoofd een product is.
 
Originally posted by Gijs
En maar klagen over een economishe terugval...
Ik denk dat je met die 1100 in je handen mag klappen
Shit happens , je bent niet de enige , en echt niet iedereen krigjt doekoe...

probeer je nou te zeggen dat als jij in zijn schoenen zou staan, dat jij dan niet voor meer geld zou gaan??

ik zou zoiezo voor meer gaan haagze
 
Fixen wat er te fixen is op economisch gebied en chirugisch gebied. Je hebt de slechte kan nu al meegemaakt en nu komt de goede. Dus ik zou eruithalen wat erin zit! Sterkte ermee.
 
Ik kreeg 2500 gulden omdat ik 4 weken met mijn poot in het gips zat :)
Plus mijn kleren en helm vergoed, brommer vergoed, taxi kosten enz. enz.
 
Ik heb een jaar of 12 geleden eens 2000 gulden gekregen toen we (pa, ma, ik en 2 broertjes) een auto-ongeluk hadden door gast die op de verkeerde weghelft zat. Dat was voor alleen maar een gebroken pols, waar ik verder nooit enige last meer van gehad heb.
Met andere woorden: deze 1145 euro is een schijntje.
 
Back
Top