Letselschade

M'n broertje is eens afgesneden door een vriendje van um met de fiets. Hij is toen gevallen en z'n voortanden zijn afgebroken. De kosten om het te fixen zijn vergoed en hij heeft iets van 7000 gulden gekregen als schadevergoeding. Mocht er ooit nog iets aan zijn tanden gedaan moeten worden, dan is dat verder voor eigen rekening.

Haagze, ik zou meer vragen... Niet geschoten is altijd mis.
 
Ik had ''alleen'' een gebroken bovenbeen en krijg een stuk meer dan jij. Heb je geen advocaat/rechtsbijstand die wat voor je kan betekenen?
 
alleen om zoiets nu met opzet te doen... nou nee.... lijkt me niet fijn om te weten dat je Jou arm of been gaat breken:eek: (of iets anders:rolleyes: )
 
Originally posted by Hans F.
zoek effe op http://www.rechtspraak.nl naar bv. letselschade kom je er zo achter wat een beetje normale bedragen zijn voor dit soort dingen.

Houd er wel rekening mee dat een neus ws. wel veel minder "waard" is dan bv. een hand of been.

Denk je? Gezicht is het gene wat iedereen "normaal"ziet. Dus een neus valt zeker meer op! Nja, vet claimen die bende maar, wat is 1200 euro nou, voor iets waar je je hele leven aan vast geknoopt zit?
 
ben nu bezig met schadeletselexper
hij zegt ook dat ik veel meer kan krijgen :p
omdat ik nog steeds na een dag hard werken last heb van me knie, en aangezien ik in de horeca zit en elke dag hard werk :)
en hij zegt je moet in de toekomst kijken 1200 euro is nu leuk maar strax kan je over 10 jaar niet meer 8 uur per dag werken en dan heb je nixs meer. dus komt cker een hoger bedrag :)
 
Originally posted by Hans F.
tja, maar je neus heb je niet nodig om te werken.

Gewoon zeggen dat je model bent, en ergens inschrijven bij een amateur-modellen-bestand en claimen dat je nu waarschijnlijk nooit meer door kan breken als topmodel, waardoor je vele euro's misloopt :)
 
Originally posted by haagze sf2
ben nu bezig met schadeletselexper
hij zegt ook dat ik veel meer kan krijgen :p
omdat ik nog steeds na een dag hard werken last heb van me knie, en aangezien ik in de horeca zit en elke dag hard werk :)
en hij zegt je moet in de toekomst kijken 1200 euro is nu leuk maar strax kan je over 10 jaar niet meer 8 uur per dag werken en dan heb je nixs meer. dus komt cker een hoger bedrag :)

verstandig dat je even informatie hebt ingewonnen
 
kan hem wel goed gebruiken hoor
bij me neus zit dat schotje zeg maar nog wel recht dus heb der nu nog geen last van maar dat kan in de toekomst verranderen.
de doktorren hebben me al verteld dat me neus nu nog redelijk recht zit, ik kan hem wel rechter laten zetten maar der bestaat ook een grote kans dat hij lelijker wordt vandaar dat ik het niet laat doen.
 
Back
Top