leren?

Rox92

Well-Known Member
Zou graag leren hoe je een scooter helemaal opknapt etc.....
Hoe hebbe jullie het geleerd?? Is beste manier om gewoon te gaan proberen??

Thnx voor de moeite;)

//Rox
 
Advertisement - register to remove this

Als je een scooter hebt staan moet je gewoon eens kijken wat je er allemaal aan wilt opknappen.
Als je daar dan niet volledig zelf uit komt dan kan je het hier opzoeken of vragen.

Een vriend met verstand van zaken is natuurlijk erg handig. Maar er is maar 1 manier om het goed te leren en dat is door het zelf te doen.
 
je hebt het zelf al over opknappen, dus ik neem aan dat je een opknapscooter heb dan? dan kan je daar toch op oefenen? Ik zou het zonde vinden van je geld als je om te oefenen een 2e scooters koopt..
 
Ja klopt, maar heb zelf een ongeveer nieuwe scooter:p en zou het echt leuk vinden om een scooter op te knappe etc.... als een soort project;) en dan miss houwe of door verkope.....
 
oh oke op die manier ;)
ik zou dan voor een aerox kiezen omdat echt veel mensen die al hebben, en dus veel onderdelen voor te krijgen zijn voor goedkoop, mocht je iets verknallen

of een andere scooter die vaak voorkomt
 
Het leren hoe een blok in elkaar zit en hoe het werkt en welke rol elk onderdeel hierin speelt is ook ZEER handig, vooral de werking van het vario en koppeling systeem.

Kijk ook goed rond op het pro forum en lees daar wat topics over hoe dit allemaal werkt, dit heeft mij ook super veel geholpen.
 
Back
Top