Leren sleutelen

vanofrr

New Member
Ik wil graag leren sleutelen aan scooters, maar weet totaal niet waar ik moet beginnen? zijn er mensen die tips hebben om het goed te leren?
 
Advertisement - register to remove this

Op YT zie en hoor je veel,
Eerst even de basis van 2 en 4 takt bekijken, daarna de aandrijving.
Op het forum staan her en der goede suggesties van online sleutelaars.
Als je zelf jouw eerste project begint; altijd goed kijken naar uitdroging van slangen, keerringen of leidingen en spruitstukken, en doorgesleten kabels.
Groet,
 
Op YT zie en hoor je veel,
Eerst even de basis van 2 en 4 takt bekijken, daarna de aandrijving.
Op het forum staan her en der goede suggesties van online sleutelaars.
Als je zelf jouw eerste project begint; altijd goed kijken naar uitdroging van slangen, keerringen of leidingen en spruitstukken, en doorgesleten kabels.
Groet,
Dankuwel! Zal even rondkijken op youtube ook!
 
Probeer basis kennis te krijgen door je te verdiepen in de algemene techniek van bijv een motor. Koop goed en passend gereedschap, zorg voor een geschikte ruimte met een werkbank, regel een oude (kapotte) motorblok en een werkplaatshandboek en ga op ontdekkingstocht. Leer van je fouten.
 
Probeer basis kennis te krijgen door je te verdiepen in de algemene techniek van bijv een motor. Koop goed en passend gereedschap, zorg voor een geschikte ruimte met een werkbank, regel een oude (kapotte) motorblok en een werkplaatshandboek en ga op ontdekkingstocht. Leer van je fouten.
Gewoon gaan sleutelen, al doende leert men.
Toen ik begon met sleutelen was er geen internet, proefondervindelijk geleerd, en met heel beperkt gereedschap, en veel teleurstellingen.
 
Back
Top