Leovinci ZX (krul uitlaat) Hulp gevraagd

Missy_Sweet

Well-Known Member
Ik heb een leovinci zx laten steken maar deze zit nog begrensd op 2 plaatsen..
Kan iemand mij uitleggn hoe ik die begrensers er moet uithalen?
thx...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Unknownscoot
Geweldig, een gefokt klein mannetje dat zichzelf Steppy Spy noemt :p Doe maar rustig hoor....

Missy Sweet, weet je waar je carburateur zit? Als je deze hebt gevonden kijk je naar de onderkant en daar zitten 2 of 4 schroeven... Dit is de vlotterbak die je eraf draait... Als je dit hebt gedaan dan zit in het midden en gouden bout met een gaatje erin... Dit is je sproeier :) Draai deze eruit een plaats een ongeveer 4 maten grotere erin.. Hoe weet je welke maat erin moet..? Std. zit er bijv 68 in (Staat erop) dan doe je er 4 bij. 68 + 4 = 72 en dan heb je je sproeier vergroot... Draai sproeier erin en vlotterbak erop en alles weer vastzetten en klaar...

Originally posted by foxrider
je sproeier koop je dus bij de dealer. Niemand kan je zeggen hoe groot je sproeier moet zijn, dit moet je zelf uitvinden door te proberen. Het is niet moeilijk, maar vergt veel geduld. Om te weten welke sproeier goed is moet je naar je bougie kijken. Je bougiekleur zegt of je sproeier te groot (puntje van bougie is zwartig) te klein (puntje van bougie is wittig) of goed (puntje van bougie is mooi koffiebruin van kleur) is.

jammer dat het twee keer gezegd moet worden, voordat topicstarter het begrijptO-)
 
Ik heb vandaag ZX chroom onder m'n zus haar rocket geplaatst,
Deze is idd op 2 plaatsen begrensd,
1)Waar je uitlaat op je cilinder past, daar zit een trechter, die met een laspuntje vastzit in je uitlaat, heb ik simpel uitgehaald door de laspunt weg te halen met een dremel(zo moet je niet hamer en beitel niet uithalen :))
2)Als je je demper afhaalt zie je wederom iets in je uitlaat zitten, maar ben er nog niet in geslaagd om deze uit te halen.

Ik heb rollen en trekveertjes geplaatst die werden meegeleverd. Qua sproeiermaat weet ik zo niet.
 
@ benelli die waar je nog niet ingeslaagt bent is normaal met 4 lastpunten vastgemaakt. langs boven vandoner links en rechts. simpel met oude schroevendraaier en hamer kan je het eruit krijgen

greetz
 
steppy spy said:
dit hebben we je net uitgelegt. of kan je niet lezen ofzo?? Als je het niet snap, breng 'm dan aub naar de dealer en val ons niet lastig met je je problemen
praat gij altijd zo tegen meisjes , fucking :L dat je bent,, :L:L beter lees je een waarvoor dit forumdeel staat,, BEGINNERS forum,, als je nix fantsoenlijks wil uitleggen hou dan gewoon je bek man:L
 
evo racer said:
praat gij altijd zo tegen meisjes , fucking :L dat je bent,, :L:L beter lees je een waarvoor dit forumdeel staat,, BEGINNERS forum,, als je nix fantsoenlijks wil uitleggen hou dan gewoon je bek man:L

ik had het haar al 4x uitgelgd op de eerste pagina. En dan vraagt ze het de 2de pagina gewoon nog een x. Dat is gewoon stom
 
op mina hori is de trechter in de bocht maar met 1 luttel laspuntje vastgemaakt, die lag er bij mij al ( vanzelf ! ) na 1 weekje rijden uit... dan wil ben je al een brave burger om begrensd rond te rijden :p
 
evo racer said:
praat gij altijd zo tegen meisjes , fucking :L dat je bent,, :L:L beter lees je een waarvoor dit forumdeel staat,, BEGINNERS forum,, als je nix fantsoenlijks wil uitleggen hou dan gewoon je bek man:L

lekker boeiend dat het een meisje is, mag geen onderscheid meer in worden gemaakt in deze wereld. daar in tegen zal steppy spy de topic starter nooit irl ontmoeten dus :)
 
ModKid said:
lekker boeiend dat het een meisje is, mag geen onderscheid meer in worden gemaakt in deze wereld. daar in tegen zal steppy spy de topic starter nooit irl ontmoeten dus :)

Idd heb het niet zo op junior members :p:D Maja is toch oud topic
 
Back
Top