LELYSTAD ?!?!?

N

nosfearaz

Guest
iedereen die in lelystad woont, wleke wijk wonen jullie en wat voor scoot hebben jullie en hoe ziet die eruit ? het lijkt me wel grappig om een keer af te spreken.

[This message has been edited by nosfearaz (edited 18 June 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Spreek met pandemoni af
smile.gif


Die had ook een vette scoot :p
 
Originally posted by Freezerator:
Spreek met pandemoni af
smile.gif


Die had ook een vette scoot :p

HAD ja want dat ding is opeens gejat bij misteryland Blaat die gast die lult zwaar met zen 160 getuned malossi blok enzz.
 
ik rijd ook (weer, hij is gefixed maar de meeste onderdelen zijn nog steeds te koop) op een aerox rond, met verneukte kappen (niet beschadigd maar door een foutje van FBA, hadden de verkeerde primer gegeven en nu heb ik er een picasso van gemaakt met een chrome voorkap) en zit bijna elke dag in de waterwijk
 
huh, hoezo ben ik pandemoni ? ik ben hier nieuw duseh, dat lijkt me stug.
maar ja, foutje kan he.
maar prozhen, waarom staat je aerox stil ? heb je onderdelen nodig ofzow ? waar woon je dan ?
 
idd, nosfearaz = pandemoni !!!

wat een eikel, probeert ie zich te verbergen achter een andere naam als iedereen pandamoney afzeikt omdat ie zwaar uit z'n nek lult...
 
Nog niet bannen we moeten nog even wachten opde zogenaamde bon van Malossi
biggrin.gif
biggrin.gif




[This message has been edited by Runner Rules !! (edited 19 June 2001).]
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
huh, hoezo ben ik pandemoni ? ik ben hier nieuw duseh, dat lijkt me stug.
maar ja, foutje kan he.
maar prozhen, waarom staat je aerox stil ? heb je onderdelen nodig ofzow ? waar woon je dan ?

Haha sukkels als je dit zegt moet je wel je andere naam gebruiken !!
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
huh, hoezo ben ik pandemoni ? ik ben hier nieuw duseh, dat lijkt me stug.
maar ja, foutje kan he.
maar prozhen, waarom staat je aerox stil ? heb je onderdelen nodig ofzow ? waar woon je dan ?

we weten het en je dan nog verlullen ook.... Das knap
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
different ip's (had al getjekt voordat er om gevraagt werd) ^Prozhen^ jij kan het ook btw
 
Hmmz hij kan 2 verbindingen hebben met internet eh? Dus misshcien wart meer tsjekken. Ik vond die opmerking wel heel vaag van daarnet...

SvR
 
Originally posted by Freezerator:
different ip's (had al getjekt voordat er om gevraagt werd) ^Prozhen^ jij kan het ook btw

Ow, dat wist ik niet FreEzEr.
Maar ik vroeg et omdat ik deze topic zat te checken, en er stond een reply van Pandemoni:
ik rijd ook (weer, hij is gefixed maar de meeste onderdelen zijn nog steeds te koop) op een aerox rond, blbalbabla

Enne 5min later was dat ge-edit en staat er nu "Bla". en bij die nosfearaz staat dat verhaal wat Pandemoni had gedelete..

Mja, een bruut opgevoerde firefox, heb ik nooit gezien hier in lelystad!

[This message has been edited by Prozhen (edited 19 June 2001).]
 
Back
Top