legale meetings!!!

dafke

Well-Known Member
zou iemand niet eens een keer een overzicht kunnen maken met alle LEGALE scooter meetings op een rijtje!! ik ga ook beginnen aan een project maar wil niet dat mn scooter bij de eerste de beste illegale meeting in beslag word genomen, ik denk dat er met mij nog veel andere wel graag een lijst zouden willen zien met legale meetings: plaats/datum/tijd!! ik wil er zelf ook wel aan mee werken om een mooie lijst te maken.
 
Advertisement - register to remove this

meetings

ja kijk dat is precies zoals ik het in gedachten had als iedereen die ergens een legale meeting weet nou ff in dit topic post dan zijn er heel veel mensen geholpen alvast bedankt zwolle evert!!
 
Originally posted by Dhr Projectx17
langedijk is in onderhandeling

wij zijn druk bezig ermee

in je andere topic staat dat dat illegaal is en dus niet boeiend voor dit topic denk?
 
In hengelo zijn we er ook mee bezig.
Brief is inmiddels al een maand geleden gepost.
Wie moeten we eigenlijk bellen hoe de stand van zaken is?
 
Originally posted by Dhr Projectx17
wel want we doen er 1 illegaal en zijn achter de schermen bezig met een legale !


punt uit !

okee maar zet dat er dan neer als ie wel legaal is want volgens mij probeert iedereen een legale meeting te organiseren en 9 vd 10x lukt het niet... zo word alleen het topic onoverzichtelijk lijkt me
 
Originally posted by Dhr Projectx17
wel want we doen er 1 illegaal en zijn achter de schermen bezig met een legale !


punt uit !

Dat is dus ook dom bezig zijn.
Politie komt, jaagt jullie weg en tevens is de toestemming om een legale te krijgen ook weg.
Beetje dom maar ja je eigen keus.
 
bed weters !


hahahaha

we zien het wel allemaal denk ik !
ik bedoel als het net zo een grote word als oisterwijk komt ook iedereen met ze big moud !
wacht af ! en gij zult zien
 
mensen is het niet verstandig als je hier dan alleen maar legale meetings post en niet of het wel of niet verstandig is of iets dergelijks dan houden we het tenminste een beetjuh overzichtelijk idee ???
thnx
 
Ik vind dit niet netjes zo....wat een rommeltje :|

zoals topic naam al zegt... zet hier alleen legale meetings neer en ga er niet doorheen liggen roepen. Ik ga nu zelf ook de fout in , maar er is niemand anders die er iets van zegt...
 
legaaal!!!!!

ik ben het helemaal met antonrox eens!!! het was idd de bedoeling om alle legale meetings op een rijtje te krijgen, ik denk nog steeds dat heel veel mensen daar baat bij hebben maar echt lukken wil het helaas niet,...
 
Originally posted by Arnie
In hengelo zijn we er ook mee bezig.
Brief is inmiddels al een maand geleden gepost.
Wie moeten we eigenlijk bellen hoe de stand van zaken is?
Gewoon gemeente bellen en ( de wijk waar je het wilt doen
) Doorgeven. Dan krijg je vanzelf die man van die wijk aan de lijn
 
Re: legaaal!!!!!

Originally posted by dafke
ik ben het helemaal met antonrox eens!!! het was idd de bedoeling om alle legale meetings op een rijtje te krijgen, ik denk nog steeds dat heel veel mensen daar baat bij hebben maar echt lukken wil het helaas niet,...

NOGMAALS: alle legale meetings staan op st.net op een rijtje
 
Back
Top