Rowan662 Well-Known Member 25 March 2018 #1 Ik vroeg me af of een LED strip in je voorlicht mag. Lijkt me wel mooi op mijn Aprilia Zal iemand dat weten? Ik kon het zelf nergens vinden.. Het is de bedoeling om het naast mijn gewone voorlamp te gebruiken. Een soort stadslicht dus. Foto van hoe het er uit gaat zien zit erbij. Attachments Aprilia SR 50 R LED.png 1.2 MB · Views: 29
Ik vroeg me af of een LED strip in je voorlicht mag. Lijkt me wel mooi op mijn Aprilia Zal iemand dat weten? Ik kon het zelf nergens vinden.. Het is de bedoeling om het naast mijn gewone voorlamp te gebruiken. Een soort stadslicht dus. Foto van hoe het er uit gaat zien zit erbij.
Bas Administrator Staff member 26 March 2018 #2 Ja waarom niet. Zolang het maar niet verblindend is. Ziet er netjes uit op die foto, wat voor setje is het?
Ja waarom niet. Zolang het maar niet verblindend is. Ziet er netjes uit op die foto, wat voor setje is het?
Rowan662 Well-Known Member 26 March 2018 #3 Bas said: Ja waarom niet. Zolang het maar niet verblindend is. Ziet er netjes uit op die foto, wat voor setje is het? Click to expand... Dat is niet mijn scooter hahah. Zo wil ik het er laten uit zien, moet nog even kijken wat voor LED strip ik er op ga zetten. Als ik het heb, laat ik dat ook wel even zien
Bas said: Ja waarom niet. Zolang het maar niet verblindend is. Ziet er netjes uit op die foto, wat voor setje is het? Click to expand... Dat is niet mijn scooter hahah. Zo wil ik het er laten uit zien, moet nog even kijken wat voor LED strip ik er op ga zetten. Als ik het heb, laat ik dat ook wel even zien
eurokit Broem Broem Pff Pff 27 March 2018 #4 Volgens mij mag het wel tenzij het witte leds zijn of dezelfde kleur van je koplamp.. Ga je er blauwe in monteren heb je kans dat je word staande gehouden en ter plekke mag verwijderen / boete.
Volgens mij mag het wel tenzij het witte leds zijn of dezelfde kleur van je koplamp.. Ga je er blauwe in monteren heb je kans dat je word staande gehouden en ter plekke mag verwijderen / boete.
Rowan662 Well-Known Member 11 April 2018 #5 Vandaag er tijd voor gehad. Wat een werk! Moest de hele koplamp behuizing splitsen van het glas. Dat vast met net zulk siliconen als een autoraam.. Maar het resultaat is er! Volgende led strips heb ik gebruikt: https://www.ddltuning.com/product/lichtslang-led-24cm-wit-dmp/ Attachments 20180411_180340.jpg 157.5 KB · Views: 18
Vandaag er tijd voor gehad. Wat een werk! Moest de hele koplamp behuizing splitsen van het glas. Dat vast met net zulk siliconen als een autoraam.. Maar het resultaat is er! Volgende led strips heb ik gebruikt: https://www.ddltuning.com/product/lichtslang-led-24cm-wit-dmp/
Sparky Well-Known Member 11 April 2018 #6 Veel werk, maar het resultaat is er zeker. Ziet er goed uit.