Lc-Next Project VRC-Tuned

beestje

jaja donny dit word een beestje... spijtig dat ik zo geen projecten pagina kan maken , mijne is nu bijna klaar ... en heb bijna geen fotokes gelijk hem was.... maarja we zullen wel eens laten zien op meetings hoe we ter gaan afvlammen !!! VRC Power !!!groetjes bobke
 
Kenzo069 said:
jaja donny dit word een beestje... spijtig dat ik zo geen projecten pagina kan maken , mijne is nu bijna klaar ... en heb bijna geen fotokes gelijk hem was.... maarja we zullen wel eens laten zien op meetings hoe we ter gaan afvlammen !!! VRC Power !!!groetjes bobke

ik rijd maar met een athenatje hoor hehe mja zal wel vlamme :p
 
zo vandaag even men blokje gaan ophalen bij vinny voorlopig of mss wel voorgoed zal ik met een KRD F1 uitlaatje rijden we gaan zaterdag testen welke het beste gaat op men setupje ik heb de KRD F1 iig meegenomen om te monteren hier wat pics

blokje :)
IMGP0070.JPG


Athenatje +ralf+
IMGP0071.JPG


PVL
IMGP0072.JPG


KRD F1
IMGP0074.JPG


nogmaals de KRD F1
IMGP0076.JPG


MHR vario + 128mm poelies + v snaar + vl14 en Keihin 28 pwk
IMGP0078.JPG


Keihin 28 pwk
IMGP0079.JPG


dat was het weer voor deze keer
 
Last edited:
Netjes al die onderdelen :~ , nu nog een nette score zaterdag @ bank en knallen met die Athena ! +ralf+
 
Weer een Update +ralf+

vandaga de onderdelen dat ik al heb maar eens gemonteerd op men blokje en nadat dat gedaan was kon ik het toch niet laten om men blokje gauw even onder scootje te hangen en even alles in mekaar te schroeven 8P

hier enkele pics :)

blokje +ralf+

IMGP0080.JPG


IMGP0082.JPG


IMGP0091.JPG


IMGP0090.JPG


IMGP0089.JPG


IMGP0085.JPG


IMGP0083.JPG



wat er nog aangekocht moet worden :

- MHR delta clutch
- MHR Wing bell
- MHR 13/44 Vertanding
- TP vertandings deksel
- Spruitstuk

wat ik optisch nog nodig heb :

- 2 Nieuwe BCD achter kappen
- Nieuw voorfront

deze heb ik bijna zo goed als zeker. Eind deze maand wordt men scootje gespoten maar weet nog niet goed een kleurcombo dus als iemand voorstellen heeft ?
 
afcbf said:
Amaai zoon supper vette update ! NU nog afstellen en een vette score plaatse en dan knallen @ best !!!

thx voor je reactie maat mja vrijdag avond en zaterdag wat banken afstellen en dan hopen dat ie nog goed gaat gaan ook he zal wel wss :)
 
Ziet er al netjes uit. Hopen dat je een vette score gaat hebben zaterdag en veel wint in Best. maar daar twijfel ik niet aan :D Gaat zeker vet ding worden.
 
vet project donny! zaterdag op de testbank? dan komen we elkaar mss nog eens tegen bij de vinny. k moet zaterdag mijn blok er gaan halen. ;) grtzzz
 
murcielago said:
vet project donny! zaterdag op de testbank? dan komen we elkaar mss nog eens tegen bij de vinny. k moet zaterdag mijn blok er gaan halen. ;) grtzzz

ja kan dan wel scootje zal er vrijdag al staan :)
 
Ja dat ziet er weer netjes uit moet ik zeggen , als dat weer word zoals uwe rox(y)!
Komt wel goe! Misschien tot zaterdag;)
 
Update

gisteren scootje aan de praat gekregen heb van iemand een spruitstukje mogen lenen maar dat spruitstuk was hellemaal gebrakt heb onder tussen kiesler wigje besteld en pia spruitstukje voor naar achteren want met dit maak ik wel wat verlies !

mja heb gebankt en scootje scoort nu al 19.3 pk kan nog beter maar spruitstukje is echt k*t zal een van de dagen eens een picje van nemen .

scoot draait nu 14600 tr maar mag nog lichter volgende week zou men spruitstuk er zijn en wig dan kan ik weer gana banken ! grafiekje volgt nog
 
hier picjes van vandaag tevens nieuwe achterkappen gemonteerd en nieuwe wieldoorgang :) ook men kill switch en hebo tr temp teller aangesloten

De Aerox op pic is van greg er zijn wel mensen dat hem zullen herkennen

IMGP0116.JPG


IMGP0112.JPG


IMGP0121.JPG


IMGP0122.JPG


IMGP0125.JPG


voila dat was het weer ;)
 
amai ze zeg, da ziet er nu nog eens een ferm dikke next uit. Zowel van uiterlijk als motorisch nadert hem de perfectie hehe. Ik zou zeggen : op en over de 20 pk he, moet zeker lukken.

Greets
 
Ik heb em vandaag gezien in real life en ik kan maar 1 ding zeggen:
VET!
Hij is schooon vanbuiten en motorisch ook uber.
Vind hem eerlijk gezegd schoner als eender welke rox :)
En ben benieuwd naar hoe deze verder gaat maar ben zeker da het goe komt.
Suc6
 
Back
Top