Next Project

Lijkt mij ook ja :S aangezien mijn onderkuip alleen al een hels karwei was (vond ik dan)

Maargoed, het ziet er tof uit :) Blokophang is simpel maar stevig :)
 
Je moet eerst je standaard door je blek steken en dan je fourche door het grote gat in het begin, dan lukt het wel :) !
Het enige klote is dat je altijd je wiel eruit moet halen :rolleyes: !

Grtz
 
Ik moest een kuip hebben, en na wat te zoeken tweedehands besloten om zelf maar een te maken van een maat van mij zijn kuip, hier het reseltaat, en ik ben er wel tevreden over !!! :)

kuip 1.jpg


kuip 2.jpg


kuip 3.jpg


kuip 4.jpg


kuip 5.jpg


kuip 6.jpg


kuip 7.jpg


Grtz
 
Last edited:
gelukkig zie ik op de latere foto's dat je je blok ophanging hebt aangepast, et zag er nogal erg gevaarlijk uit zo als het was :p verder goed bezig, ziet er leuk uit!
 
Geldgebrek alleszins nie, ik werk nu en sinds dan heb ik gewoon geen tijd meer, vroeger als ik naar school ging wel, maar nu bijna niet meer :s

En ik verkoop hem als ik een deftig bod krijg, anders wacht ik wel tegen dat ik eens tijd vind om hem af te werken !!!

Grtz
 
Yuw, gisteren nog eens in gang gestoken, rijd nog altijd :) staat er zo bij:

terug rijdend.jpg



Nu zal het de laatste keer zijn dat ik er zo mee gereden heb, kader is krom, dus ga een nieuw kader kopen, nu ga ik het lassen MET subframe en er komt een sr voorvork in !

Heb een filmpje gemaakt ook, maar ben nog op zoek naar ruimte om hem te zetten, de plaats waar ik mijn foto's zet wil hem niet aannemen :s

Grtz
 
Heb een nieuw frame kunnen regelen, mag er woensdag achter :) !!
Dan mijn sr fourche aanpassen, weet iemand hoe je de rechte buis uit het t-stuk eruit kunt halen ? want deze moet afgedraaid worden naar een kleinere diameter !

Grtz
 
Back
Top