Wel de juiste kant? Weet niet om wat voor scooterblok het gaat.Heb een vraag over mijn krukas en lagers. heb mijn blok gesplit en heb me carters gereinigd. wil me lagers op me krukas doen. heb mn krukas 12 uur in de vriezer gedaan en de lagers 30min op 100 graden maar ze willen er niet op. Wat doe ik fout?
Hoor graag van jullie.
piaggio 50cc. heb de letters richting de carter geprobeerd maar zou voor monteren toch niet uit moeten maken?Wel de juiste kant? Weet niet om wat voor scooterblok het gaat.
Nee, dat niet naar bedoel meer van, zijn de lagers allebij het zelfde, want heb scooters gehad, waarbij aan de vario kant een ander soort lager zat dan aan de vliegwiel kant. geen idee of het hierdoor kan komen hoor. Zijn het wel de juiste lagers? want als je zegt dat t lager heet zat is, en de krukas zolang in de vriezer gelegen heeft zou t gewoon moeten kunnen..piaggio 50cc. heb de letters richting de carter geprobeerd maar zou voor monteren toch niet uit moeten maken?
ja zijn gw piaggio 50cc lagers en allebij volgensmij hetzelfdeNee, dat niet naar bedoel meer van, zijn de lagers allebij het zelfde, want heb scooters gehad, waarbij aan de vario kant een ander soort lager zat dan aan de vliegwiel kant. geen idee of het hierdoor kan komen hoor. Zijn het wel de juiste lagers? want als je zegt dat t lager heet zat is, en de krukas zolang in de vriezer gelegen heeft zou t gewoon moeten kunnen..
Hmm, beetje raar dat t niet wilt dan.ja zijn gw piaggio 50cc lagers en allebij volgensmij hetzelfde
Letters hou ik altijd naar buiten, dat je ze kan lezen als de krukas eruit is.piaggio 50cc. heb de letters richting de carter geprobeerd maar zou voor monteren toch niet uit moeten maken?
maar hoort het er echt omheen te vallen of moet je er echt op tikken?Hmm, beetje raar dat t niet wilt dan.
Post automatically merged:
Letters hou ik altijd naar buiten, dat je ze kan lezen als de krukas eruit is.
Nou, als t zo lang in de vriezer lag, en de lager heet genoeg is moet het er zo omvallen.. niet erop tikken kan je de as krom slaan.maar hoort het er echt omheen te vallen of moet je er echt op tikken?
wat kan er dan fout zijn gegaan?Nou, als t zo lang in de vriezer lag, en de lager heet genoeg is moet het er zo omvallen.. niet erop tikken kan je de as krom slaan.
Is het een nieuwe krukas of een oude?wat kan er dan fout zijn gegaan?
nieuweIs het een nieuwe krukas of een oude?
Ja, dan is t gek.. want met n oude had er roest etc kunnen zorgen dat het niet wou, maar met en nieuwe zou ik het eerlijk gezegd niet weten.. wel erg vreemdnieuwe
piaggio 50cc. heb de letters richting de carter geprobeerd maar zou voor monteren toch niet uit moeten maken?
Zit natuurlijk op een pers passing. Anders zou de krukas in het lager zelf gaan draaien.. De lagers moeten het draai werk doen.maar hoort het er echt omheen te vallen of moet je er echt op tikken?
wat kan er dan fout zijn gegaan?
Ken die.. moet je wel dat stuk gereedschap kopen voor bijna 100 euro.Misschien heb je hier iets aan:
als ik die video zo kijk is het het geld echt ruim waardKen die.. moet je wel dat stuk gereedschap kopen voor bijna 100 euro.
Ja, heb ook nooit gezegd dat dat niet zo was...als ik die video zo kijk is het het geld echt ruim waard
Ik stook de carters heet met een verffohn idd, en drup er dan water op als dat druppeltje dan danst op t carter, is die heet zat. Handig als je geen temp meter hebt.pak een heat gun en verhit de carter delen rond 100 graden en install de lagers.zelfde verhaal met t krukas ook.zo'n buzetti gereedschap is lekker handig maar super duur.