Ik ben eigenaar van een La Souris Vespelini TY500QT-K met een bouwjaar van 2018. Voorheen heb ik al een keer gepost over de kilometerkabel (wat nu werkt) en de scooter sneller maken (wat uiteindelijk toch niet hoeft). Handig om te vermelden, Het is Geel Kenteken. Ik ben geen pro in het weten en repareren in scooters, daarom kan ik het gelukkig vragen aan mensen hier op het forum.
Ik wil de volgende dingen bestellen en vervangen:
Accu, Bougie en Koppakking
Kan iemand mij helpen met welke ik precies moet kopen? Ik had al een beetje gekeken op de La Souris website, K-Parts en Zandri. Daar heb ik voorheen ook wel een scooter onderdelen besteld.
Ik kan foto's maken van mijn scooter indien nodig! Je kan de namen van de producten sturen en/of foto's en links. Alvast bedankt voor het helpen en de tijd ervoor nemen!
Ik wil de volgende dingen bestellen en vervangen:
Accu, Bougie en Koppakking
Kan iemand mij helpen met welke ik precies moet kopen? Ik had al een beetje gekeken op de La Souris website, K-Parts en Zandri. Daar heb ik voorheen ook wel een scooter onderdelen besteld.
Ik kan foto's maken van mijn scooter indien nodig! Je kan de namen van de producten sturen en/of foto's en links. Alvast bedankt voor het helpen en de tijd ervoor nemen!