kymcosuper8-50

New Member
Beste,
ik rij een kymco super 8 50 (2012), ik heb 3 weken geleden het blok van mijn kymco super 8 2016 (schade brommer, Blok voor de rest in orde) op mijn kymco super 8 50 2012 laten monteren, nou werd mij verteld dat de elektrische start niet goed was, dus hebben ze ook de accu vervangen, de elektrische start deed het 2 dagen en toen niet meer, mijn accu laad blijkbaar niet goed op. bij de scooter zaak werd mij verteld dat de ontsteking niet goed was, en niet genoeg stroom opwekte, ik vroeg me af of dit ook wat anders zou kunnen zijn zoals de spanning regelaar. of andere bedrading die eventueel niet goed is. ik weet zelf niet veel van scooters af, dus alle help is welkom, en als het dan eventueel toch de ontsteking blijkt te zijn, zou ik dit zelf kunnen vervangen?
 
Advertisement - register to remove this

De stator , en regelaar is zelf te vervangen , makkelijk als je een vliegwiel trekker hebt . Maar begin eerst eens te meten , met een multimeter over de polen van de accu , versneld stationair draaien , moet je tussen 13 en 15 volt meten. En is alles qua elektra ook over gezet , misschien zit er verschil tussen de 2012 en 2016 versie
 
Back
Top