Kymco people s trekt op na 45KM

saaf1102

New Member
Hi allen, Ik rijdt een Kymco people s 2015 die voor geen meter optrekt.

Afgelopen week is mijn scooter uitgevallen door een defecte zekering. sinds dien trekt het niet meer in 1x door.

als ik tussen de 30-40 kmpu gas los laat en weer gas bij geef trekt het niet op en rijdt ik een minuut lang 30kmpu.
pas als ik de 45 km aan tik begint het vooruit te komen. Het voelt alsof het constant op lage toeren rijd.

Ik heb afgelopen week mijn v-snaar en mijn rolletjes vervangen(6,5 gram), maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Het lijkt elke dag erger te worden.

Ik zou er graag zelf aan willen sleutelen ipv een garage.
Iemand die mij hierbij kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

wat was er eerst? die geknapte zekering of die rolletjes en v-snaar?
lage toeren zou ik aan de vario en snaar wijten.
had de vario ervoor ook 6,5 gram rollen, heb je alles zelf gemonteerd (en goed schoongemaakt) of had je dit dan laten doen?
ik ging dankzij schoonmaken (en een beetje schuren aan de vario (geleidebalkjes voor de "driehoekjes") èn/of een nieuwe snaar juist vlotter optrekken en 4-5 km harder. (Kymco Agility 12")
 
wat was er eerst? die geknapte zekering of die rolletjes en v-snaar?
lage toeren zou ik aan de vario en snaar wijten.
had de vario ervoor ook 6,5 gram rollen, heb je alles zelf gemonteerd (en goed schoongemaakt) of had je dit dan laten doen?
ik ging dankzij schoonmaken (en een beetje schuren aan de vario (geleidebalkjes voor de "driehoekjes") èn/of een nieuwe snaar juist vlotter optrekken en 4-5 km harder. (Kymco Agility 12")
Het begon eerst met mijn zekering. Hiervoor had ik al 6,5 gram rollen. Ik had mijn rollen en v-snaar vervangen omdat ik dacht de de fout daar lag maar dat was niet zo.

Ik heb gister mijn luchtfilter bekeken en die zag er nog prima uit.

Ik heb alles zelf gedaan.
Post automatically merged:

Is je vario nog in goede staat?
Mijn vario zag er opzich nog goed uit.
 
en wil je dat er iemand "live" komt helpen? zo ja, waar woon je dan/moet dat gebeuren?
Mijn vario zag er opzich nog goed uit.
vario
en hoe goed heb je gekeken/gevoeld of alles nog werkte? ook moet deze soepel over de bus heen schuiven, waarvoor ik 'm heel goed schoongeveegd heb, en er géén vet op heb gesmeerd. (even geprobeerd, dat remde alleen maar)
 
en wil je dat er iemand "live" komt helpen? zo ja, waar woon je dan/moet dat gebeuren?

vario
en hoe goed heb je gekeken/gevoeld of alles nog werkte? ook moet deze soepel over de bus heen schuiven, waarvoor ik 'm heel goed schoongeveegd heb, en er géén vet op heb gesmeerd. (even geprobeerd, dat remde alleen maar)
Ik doet dit meestal met mijn vrienden die wat verstand hebben. Alleen komen wij er niet uit. Ik denk dat ik het even ga schoonmaken en alles opnieuw na ga kijken. Ik ga aankomende donderdag ook een nieuwe drukveer en trekveren monteren kijken of dat helpt.
 
Back
Top