rogier.feikema
Well-Known Member
Ik rijd nu al 1.5jaar op een agillety 4takt brom met veel plezier.
Nu heb ik hem bij de dealer gekocht met 900 km op de teller net nieuw.
Na 200 km te hebben gereden cilinder naar de knoppen hij starte niet meer en maakten bij het geven van gas heel veel toeren en sloeg vervolgens af.
dit zelfde gebeurden bij de 5000 km ook weer cilinder naar de knoppen , geen olie zeiden ze nou ik controleer olie elke keer voor ik start als hij koud is en om de 1000/1500 km gaat er bij mij nieuwe 10w40 olie in speciaal voor 4takt geen zooi dus.
Nu bij 10200 km weer stil staan midden in het shell gebied weer hoge toeren en kappen er mee.
Nu geven ze aan dat het misschien om een stuk geslagen bougi gaat :?:?
help wie kan mij vertellen of het normaal is dat je binnen 1.5 jaar en 10200 km 3 cilinders kapot rijd volgens een heel bekende specialist weet hij 1 geval te noemen in 5 jaar?????
Nu heb ik hem bij de dealer gekocht met 900 km op de teller net nieuw.
Na 200 km te hebben gereden cilinder naar de knoppen hij starte niet meer en maakten bij het geven van gas heel veel toeren en sloeg vervolgens af.
dit zelfde gebeurden bij de 5000 km ook weer cilinder naar de knoppen , geen olie zeiden ze nou ik controleer olie elke keer voor ik start als hij koud is en om de 1000/1500 km gaat er bij mij nieuwe 10w40 olie in speciaal voor 4takt geen zooi dus.
Nu bij 10200 km weer stil staan midden in het shell gebied weer hoge toeren en kappen er mee.
Nu geven ze aan dat het misschien om een stuk geslagen bougi gaat :?:?
help wie kan mij vertellen of het normaal is dat je binnen 1.5 jaar en 10200 km 3 cilinders kapot rijd volgens een heel bekende specialist weet hij 1 geval te noemen in 5 jaar?????