Kymco agillety 4t start wel maar rijdt niet

Zip 4t 2007

New Member
Hallo,

Ik heb een kymco agillety 50 uit de schuur gehaald. Maar hij heeft een tijdje stil gestaan, maar is wel lopend weg gezet.

Het probleem is nu als ik gas geef dan komt die met gewoon goed vermogen 7 meter vooruit En valt hij uit of gaat stationair lopen(met het gas vol open) doe ik gas los dan loopt die nog stationair maar dan wat moeilijker. Daarna kan ik dit een paar keer aanhouden voordat k merk dat hef niet verandert.

Wat ik heb gedaan.
Kleppen gesteld = in/uit:0.04
Caberateur schoongemaakt (ik zag sproeier 82)
Nieuwe benzine filter
Verse benzine ingedaan oude eruit
Luchtfilter schoongemaakt
 
Advertisement - register to remove this

Krijg je genoeg benzine in je vlotterkamer ? Even slang eraf en kijken met kicken . En hoelang is een tijdje , zit er E10 of E5 benz in .
 
Krijg je genoeg benzine in je vlotterkamer ? Even slang eraf en kijken met kicken . En hoelang is een tijdje , zit er E10 of E5 benz in .
Vlotterbak zit vol en de vacuümschuif beweegt op en neer als ik de luchtfilter loshaal.

Hij heeft iets meer als een jaar stil gestaan en er is nieuwe e5 ingedaan.
 
Is de klepspeling niet een beetje weinig 0.04 ? Heb je dat uit een service handboek? Al eens een nieuwe bougie geprobeerd. Ook kun je even de compressie meten om uit te sluiten
dat er daar iets mis is ( vastzittende zuigerveren o.i.d)
 
Is de klepspeling niet een beetje weinig 0.04 ? Heb je dat uit een service handboek? Al eens een nieuwe bougie geprobeerd. Ook kun je even de compressie meten om uit te sluiten
dat er daar iets mis is ( vastzittende zuigerveren o.i.d)
Ja dat dacht ik ook maar de werkplaatshandleiding zei dat het voor in en uit 0.04 moest zijn.

Nieuwe boegie zit erin.

Maar een compressie meter heb ik niet. Maar ik had het gevoel dat het dat niet is aangezien hij gewoon rijdend weg is gezet. Mischien door oude troebel de zuiger veren maar ik wil nog niet gelijk het blok uitelkaar halen. Dus wil daarmee nog eventjes wachten
 
Probeer hem eens met remmenreiniger te starten , en juist een compressie meter is het aangewezen gereedschap om onnodig de boel uit elkaar te halen , misschien kun je hem van iemand lenen. Doet de choke het ?
Post automatically merged:

denk toch dat je even goed naar de klepspeling moet kijken , ik vind bij de techn spec 0.08 mm koud in en uit.
 

Attachments

  • Kymco Agility City-50-4T-Service Manual.jpg
    Kymco Agility City-50-4T-Service Manual.jpg
    216.1 KB · Views: 1
Last edited:
Back
Top