KVS Slangen.. DRINGEND!!!

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
hey

ik zit ff met een sne probleem...

Ik weet namelijk niet hoe ik mijn KVS slangen moet leggen... als ik deze 3 vragen weet dan snap k het voor de rest ook wel.

1. Op het slakhuis zitten 2 slangaansluitingen... waar gaat de bovenste naartoe?
2. Waar gaat de onderste naartoe?
3. Gaat het water dat náár de cilinder gaat direct vanuit het radje?

Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

1 bovenste gaat naar de aansluiting aan de zijkant van de cilinder

2 onderste komt vanaf de onderste aansluiting van de radiateur

3 nee, de onderste aansluiting van het radje gaat dus naar de onderste aansluiting van de pomp, de bovenste aansluiting van de pomp gaat naar de zijkant van de cilinder, de aansluiting vanaf de kop gaat weer naar de bovenste aansluiting van de radiateur.

duidelijk lijkt me :)

ja doormiddel van het opendraaien van de nippel ontsnapt de lucht in de cilinder, totdat er water uitkomt ja, afentoe ff doen, totdat er alleen maar water/kvs uitkomt.

gr

hmm, niet verder vastdraaien dan vast. Dat is normaal gesproken niet nodig. ik zou zeggen; draai het nippeltje er eens helemaal uit en blaas eens door de fitting en maak het nippeltje schoon.

gr.

heb ik ook gehad, bij mij was er een stukje van de kop afgebroken waar die lek dus door kwam heb het toen met een hoop vloeibare pakking en dichte slangetjes enzow weten dicht te krijgen

wat FRANQ zegt over die automatische ontluchting is zo gek nog niet, maar helaas als je gaat rijden komt er druk op en gaat daar dus een vloeistofstroom lopen. opzich niet heel erg, maargoed. ff opendraaien hoor je gesis en dan weer dicht, ff rijden/pompje aan dan weer ff. Gewoon een paar keer doen dat is het goed. (en kvsdop ff eraf, maar alleen dat eraf en stationair draaien is niet voldoende.

gr.

Back