Kvs reservoir

Detox

Biohazard Motherfucker!
Ik zit dus met een beetje ruimte gebrek @ mijn voorkap waar mijn radiateur geplaatst gaat worden en vroeg me dus af of er een mogelijkheid is om mijn kvs reservoir ergens anders te plaatsen als boven mijn radiateur. Opzich leek me dit onlogisch omdat wanneer je reservoir onder je radiateur zit de kvs natuurlijk niet omhoog loopt je radiateur in. Maar misschien dat er toch een andere manier is die ik over het hoofd zie..

Een andere rad zou natuurlijk al een oplossing zijn met het reservoir in de kop van de radiateur zelf.. maar heb nog een z.g.a.n. motorrunner rad liggen dus d8 waarom die niet gebruiken :) Of heeft iemand suggesties voor een erg klein kvs reservoirtje wat er wel boven zou passen?

Advertisement - register to remove this

idd, je kvs reservoir moet altijd boven je radiateur zitten. om je probleem op te lossen moet je gewoon een andere ophaning maken voor je radiator en zorgen dat het zo zit, dat je ruimte over hebt voor een kvs reservoir, bijvoorbeeld een van een nrg, zijn vrij plat.

Parle said:
idd, je kvs reservoir moet altijd boven je radiateur zitten. om je probleem op te lossen moet je gewoon een andere ophaning maken voor je radiator en zorgen dat het zo zit, dat je ruimte over hebt voor een kvs reservoir, bijvoorbeeld een van een nrg, zijn vrij plat.

Gaat dus niet lukken rad zit al zo ver mogelijk onderin meer ruimte kan ik er
niet boven maken, als dat zo zou zijn was het al opgelost he :)

Krijg btw van Naas een zip sp reservoirtje, deze zijn ook erg klein ff kijken of deze past, en anders de raad van Enrico maar opvolgen :)

Back