This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

KUT KUT KUT

• Thread starter Thread starter Shirley
  • Start date Start date
S

Shirley

Guest
Nou, ik baal dus best wel nu, want kijk, dat ik zou blijven zitten was al duidelijk.
Maar vorig jaar moesten wij een profiel kiezen.
Ik zou Cultuur & Maatschappij, maar dat kon niet, want daar waren te weinig mensen voor, ofzoiets.
Dus had ik Economie & Maatschappij gekozen.
Zegt me mentrix nu: Misschien moet je volgend jaar maar C&M doen, want we zien dat je profielvakken niet zo goed gaan.
Ik zeg: nee, kon ik je ook wel vertellen, ik wou dat profiel ook niet, maar dat profiel wat ik wou mochten we niet kiezen, en nu ineens wel??
Als ik vorig jaar TOCH C&M mocht doen, was ik waarschijnlijk WEL overgegaan en hoefde ik niet NOG een jaar te doen!!!
GVD!!!
ZO, dat moest ik effe kwijt!!
Maar nu doe ik toch maar volgend jaar Cultuur & Maatschappij, lekker GEEN economie, en alleen maar Wiskund A!!!
Beteeeeer.

Nou, ik moest effe me hart luchten, haha.
Greetz.

Belachlijk, volgens mij zo zoiets nooit 'mogen'. Iedereen heeft toch gewoon de keuze tussen E&M, C&M, N&G en N&T?

Naja, in ieder geval, ik ben met mazzel overgegaan naar 5Havo N&T.

Blijkbaar mocht het wel, maar dat is volgens mij alleen omdat het voor hun anders te moeilijk werd dat ze leraren moesten regelen ovor iets van 2 mensen.
Maar dat is MIJN probleem toch eigelijk niet.
En nou ken ik een jaar overdoen, terwijl ikzelf denk dat ik met dat profiel wel over gegaan zou zijn.
Want die vakken liggen me gewoon beter.

b.t.w. gefeliciteerd met je overgaan.

Ja, maar daar is het nu te laat voor. Gewoon positief blijven en eraan denken dat je volgend jaar een rustig jaar heb. Ik neem aan dat je de meeste onzin vakken wel hebt afgerond?

Nou, ik doe de 5e wel over, maar met een heel ander profiel, want Economie en Wiskunde ken ik voor geen meter, en als ik bijvoorbeeld op me examen voor die allebei een 5 haal, ben ik al gezakt.
Maar nu ik dus WEL C&M mag doen, heb ik lekker geen economie meer.
YES!!

Dat begrijp ik, maar bij mij op school kon ik in de 4e (havo) al verschillende vakken afronden (Maatschappijleer, Algemene Natuurwetenschappen, Culturele Kunstzinnigevorming, ICT en Godsdienst... ja Kotsdienst)

ik doe n&t, blijven zitten door er, nix doen
en ik heb volgend jaar GEEN anw/ckv/lb meer omdat ik DIE wel voldoende heb gedaan in de 5e dit jaar

Ik snap er nix meer van met die afkortingen mijn 7 vakkig pakket was denk ik toch wat beter (havo old style)

Ik heb CKV wel voldoende afgesloten, maar in me nieuwe profiel zit CKV 2 en 3, dus weet niet hoe dat dan zit, want CKV is in me nieuwe profiel een van de belangrijkste vakken.
Ik vraag het nog effe na.

moet je nou wel wis A doen in 5e?
want als je C&M heb sluit je WIS al af in ut 4e jaar...

gelukkig ben ik dus niet de enigste die blijft zitten door nix doen!
volgen jaar wel ff goede cijfers halen om beter mijn examen in te gaan! Ik heb ook E&M en geen C&M omdat daar kutvakken bij zitten zoals CKV das echt een scheitvak! en die andere profielen zijn me te moeilijk!!1

Ik vind C&M juist veel beter, ik kan nix van economie en al die shit, en ik weet ook nog niet wat ik na het vwo ga doen, ik wil misschien Spaans gaan studeren, dus dan is C&M ook wel leuk.

NT rulez inderdaad maaruh k ben net op tijd begonnen met huiswerk (halverwege 3e periode) want ik ga netnetnet over = beterderderderder
btw reden tot leren was: "JA ALS JE NIET OVER GAAT KEN JE DIE SCOOT OOK WEL VERGETEN HE? MAAR DAT HAD JE TOCH ZEKER WEL DOOR!!!!"

f*ucking t*ring ouders, lekker stimulerend zo'n toontje. eerder deprimerend maarjah k heb het toch gehaald ondanks al dat gelul.

mzzls

Het is juist beter als je ouders zoiets zeggen, op dat moment vind je het k*t, heb ik ook altijd, maar juist omdat je zoiets graag wilt, ga je leren, en red je het!

Hou es op met al die rare afkortingen
en dat gezeur over school, je hebt net vacansie hoor!

K doe nou 2e keer HAVO 4 N&T (Natuur&Techniek) morgen krijg ik te horen of ik over ben ofniet... K vrees het ergste.....

dusse iedereen duimen voor me morgen pliez!