D darkracer Well-Known Member 27 April 2006 #1 heej ik zit hier met een vraag ik heb een mina hori blok met evo 50 en c20 mt rotor alleen heb ik hier een topracing krukas bij houd deze het ?? alvast bedankt
heej ik zit hier met een vraag ik heb een mina hori blok met evo 50 en c20 mt rotor alleen heb ik hier een topracing krukas bij houd deze het ?? alvast bedankt
Slomos! Well-Known Member 27 April 2006 #2 Dat ligt eraan, is die nieuw? oud? erg gebruikt? Als je twijfelt beter 100 euro aan een Power1 asje uitgeven en gewoon gaan als dat deze kapot loopt en meer meeneemt. Upvote 0 Downvote
Dat ligt eraan, is die nieuw? oud? erg gebruikt? Als je twijfelt beter 100 euro aan een Power1 asje uitgeven en gewoon gaan als dat deze kapot loopt en meer meeneemt.
D darkracer Well-Known Member 27 April 2006 #3 jah da dagt ik ok ma over week is meeting en ding moet nog in elkaar duss ma we hadde krukas gecheckt en dr stond heel wijnig speling op Upvote 0 Downvote
jah da dagt ik ok ma over week is meeting en ding moet nog in elkaar duss ma we hadde krukas gecheckt en dr stond heel wijnig speling op
70manstonzip Well-Known Member 27 April 2006 #4 Zou toch zonde zijn van je evo 50 als het niet goed gaat beter voorkomen dan genezen toch ? Mja jou keuze ik zou het nooit doen Upvote 0 Downvote
Zou toch zonde zijn van je evo 50 als het niet goed gaat beter voorkomen dan genezen toch ? Mja jou keuze ik zou het nooit doen