L lcstunt Well-Known Member 29 March 2006 #1 Ik vroeg me af of het echt nodig is om de krukas te centreren met een micrometer oid, want ik doe het gewoon men het blote oog, kan dit veel kwaad moest hij dan wat uitwijken langs de ene kant?
Ik vroeg me af of het echt nodig is om de krukas te centreren met een micrometer oid, want ik doe het gewoon men het blote oog, kan dit veel kwaad moest hij dan wat uitwijken langs de ene kant?
melf #50 Well-Known Member 29 March 2006 #2 hij moet gewoon in het midden zitten , dit kun je doen met een voelermaatr oid , ik doe het op het oog en dat gaat goed.. mja , ik reviseer anders dus is ook makkelijker.. Upvote 0 Downvote
hij moet gewoon in het midden zitten , dit kun je doen met een voelermaatr oid , ik doe het op het oog en dat gaat goed.. mja , ik reviseer anders dus is ook makkelijker..
L lcstunt Well-Known Member 29 March 2006 #3 ok, dus op het blote oog kan niet veel kwaad als je ziet dat hij mooi in het midden zit Upvote 0 Downvote
Bart@Sp Evo To Tha Bone 29 March 2006 #4 t gaat er meer om, dat ie soepel draait. dat in het midden zitten geloof ik wel, immers zoveel ruimte is er niet Upvote 0 Downvote
t gaat er meer om, dat ie soepel draait. dat in het midden zitten geloof ik wel, immers zoveel ruimte is er niet
melf #50 Well-Known Member 29 March 2006 #5 naja , ik noem 1 a 1,5 mm niet weinig (als er al niet meer tussen zit) Upvote 0 Downvote
Mol Moraalridder 29 March 2006 #6 Bart@Sp said: t gaat er meer om, dat ie soepel draait. dat in het midden zitten geloof ik wel, immers zoveel ruimte is er niet Click to expand... Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit naar het midden gekeken, zolang hij maar soepeltjes rondgaat vind ik het prima Upvote 0 Downvote
Bart@Sp said: t gaat er meer om, dat ie soepel draait. dat in het midden zitten geloof ik wel, immers zoveel ruimte is er niet Click to expand... Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit naar het midden gekeken, zolang hij maar soepeltjes rondgaat vind ik het prima