kromme vork, mer wat is er krom.

borgdaville

Volle Gaas
omdat ik een beetje aan het stuntelen was heb ik een kleine aanvaring met onze hangplek gehad |(

Met als gevolg dat mijn achterwiel nu naar achterenstaat. Voorvork is dus scheef, maar nu vraag ik me af, hij veert nog prima, alleen raakt ie nu de kap als ie verder als een paar cm inveert. Op het oog zijn die glanzende poten van de vering nog recht. Het betreft hier een Neo's. Iemand enig idee wat er scheef zal zijn? Toch die poten? kroonstuk? of stuurpen? iets anders?

ik snap dat jullie dat ook niet zomaar kunnen zeggen, maar wat is het meest waarschijnlijke.
 
Advertisement - register to remove this

jah, ik ben ergens tegen aan gereden

jah, hij is krom, met losse handen rijden gaat wel mer je moet flink naar 1 kant leunen. Ik heb de kappen al gedemonteerd, en ik kan nog niet zien wat er scheef is. De poten lijken recht en hij veert ook nog prima.

Het betreft een Neo's ik vroeg me af of iemand die dit al eerder meegemaakt heeft misschien kan zeggen wat er waarschijnlijk krom is en hoeveel dit ongeveer kost. Mer anders moet ik maar ff wachten tot ik tijd heb om de hele vork eruit te halen.
 
Vriend van mij had dit dus ook, hij had een ongeluk gehad..
Voorvork was ook krom en stuur zwenkte enorm naar links.
Zijn oom heeft toen de vork recht gemaakt en hij heeft een nieuw balhoofdlager gekocht, nou is het verder wel weer goed met sturen enz maar bij het inveren heeft hij ook die tik waar jij het over had
 
Back
Top