Krijg V-snaar niet over variobus

Perjean

Member
Domme vraag waarschijnlijk maar ik heb een nieuwe variubus geplaatst. Nu krijg ik de v-snaar er ineens niet meer omheen. Is er ook niet af geweest. Kom nu een paar mm te kort om hem er overheen te krijgen. Snap er niets van. Ik heb verders niets anders afgesteld. Geprobeerd te verwarmen met fohn maar het lukt me niet. Wat doe ik fout? (Kymco Dink 50 2017)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor reactie. Dat heb ik gedaan idd maar het lukt me niet. Misschien moet ik het met 2 personen doen. 1 inkijpen, de nader eromheen doen. Ik verwacht dat dit ook niet werkt want de snaar zat goed en volledig in de poelie

Attachments

• vsnaar.JPG
    vsnaar.JPG
    79.9 KB · Views: 35
Last edited:
Je kunt de snaar het werk laten doen door hem naar voren te trekken.
Daarna wel zo hoog mogelijk laten komen in de achterste poulie (beetje achterwiel heen en weer draaien) tbv eerste keer starten.
Groet,

Die draait inderdaad naar buiten, dus zit goed. Pak hem maar eens in de hand en draai beide kanten op. Dan zie je dat hij uitschuift. Beetje lager vet er tussen en op de tandjes vind hij ook lekker.

Die draait inderdaad naar buiten, dus zit goed. Pak hem maar eens in de hand en draai beide kanten op. Dan zie je dat hij uitschuift. Beetje lager vet er tussen en op de tandjes vind hij ook lekker.
Beter daar liefst geen vet op smeren, want vet trekt alleen maar zooi van buiten aan..

de tanden die op de ventilator komt gewoon droog laten . Je kan wel een beetje vet op het schuivende deel doen.. Maar neem wel iets wat bij koud weer niet uit hard..

Beter daar liefst geen vet op smeren, want vet trekt alleen maar zooi van buiten aan..

de tanden die op de ventilator komt gewoon droog laten . Je kan wel een beetje vet op het schuivende deel doen.. Maar neem wel iets wat bij koud weer niet uit hard..
Thanks @eurokit.. Die info neem ik mee de volgende beurt.

Back