V snaar komt niet tot bovenin de vario

Hoi, mijn v snaar komt maar tot iets over de helft van de vario ik weet niet hoe het komt setup: polini vario 4 gr rollen v snaar belt 747x16.5 koppeling std gele trekveren gele drukveer .
 
Advertisement - register to remove this

Een oorzaak kan zijn dat de V Snaar te lang is , of de Vario bus te lang is , Drukveer te zwaar , meestal is de witte drukveer de juiste bij een standaard Set Up.
 
Een oorzaak kan zijn dat de V Snaar te lang is , of de Vario bus te lang is , Drukveer te zwaar , meestal is de witte drukveer de juiste bij een standaard Set Up.
Dankjewel voor je reactie ik zal de gele eens proberen is het niet juist dat hij te kort is en langer moet zijn om bovenin te komen? Want de v snaar komt niet eens bij elkaar als je ze naar elkaar toe trekt
 
1 van de 2 , tekort , of te lang .
Eerst beginnen met een juiste drukveer , over het algemeen is de witte goed ,

zet met een viltstift strepen op schijven van de Vario , en in de schijven van de koppeling .
Bij een witte drukveer kan je er van uit gaan dat de Vsnaar onder in de koppeling komt ,
Komt de snaar dan niet hoog genoeg in de Vario ? is de snaar tekort , of Variobus te lang.
Komt de snaar wel boven in de Vario en niet onder in de koppeling ? is de snaar te lang .
 
1 van de 2 , tekort , of te lang .
Eerst beginnen met een juiste drukveer , over het algemeen is de witte goed ,

zet met een viltstift strepen op schijven van de Vario , en in de schijven van de koppeling .
Bij een witte drukveer kan je er van uit gaan dat de Vsnaar onder in de koppeling komt ,
Komt de snaar dan niet hoog genoeg in de Vario ? is de snaar tekort , of Variobus te lang.
Komt de snaar wel boven in de Vario en niet onder in de koppeling ? is de snaar te lang .
Dankjewel ik zal dit eens proberen ik had de v snaar vervangen met een originele yamaha die af is die ik nog had liggen en hij ging al 10 kmpu harder.
 
Back
Top