Ik heb laatst een 2t scooter gekocht die niet startte. Na een dag alles beetje uitkuisen en dergelijke heb ik hem startend en rijdend gekregen. De eerste 10min ree hij perfect, na 10min begon hij stil te vallen bij volgas maar werkte hij wel bij halfgas. Had hem even stilgezet en terug proberen starten. De brommer startte maar bij het minste gas geven viel hij stil. Ik heb hem daarna naar huis gelopen en carb opnieuw schoongemaakt, daarna er terug opgezet en nog altijd zelfde probleem. Daarna heb ik eens het hele blok eraf gehaald om te kijken in wat voor staat het was en verassend genoeg was alles nog perfect vanbinnen. Carb (opnieuw) proper gemaakt en nieuwe bougie erin. Ik heb nu nog altijd hetzelfde probleem, krijg hem maar niet afgesteld en bij het minste dat ik de gas aanraak valt hij stil ook stationair draait hij max 20seconden. Gasnaald positie veranderd niets, afstellen veranderd niets, andere bougie veranderd niets, sproeiers veranderen niets, benzine stroomt door leiding, vlotterbak vult zoals het moet en nergens valse lucht of dergelijke. Iemand die weet waar het aan kan liggen? Alvast bedankt mvg. Bo