ik heb sproeier 88 nog niet geprobeert, zal zo ff kijkenmelf #50 said:en heb je ook al kleiner geprobeerd?
ja dacht ik ook, maar ik heb ff gereden maar moest stoppen omdat het donker werd, morgen hoor je weer van mijderbibass said:het is tog als hij bwoooaaap doet dat je een te kleinere sproeier hebt
derbibass said:het is tog als hij bwoooaaap doet dat je een te kleinere sproeier hebt
rode van malossi en 4.1 grams rollenDennis.H said:zou niet nodig moeten zijn om nog strakkere veren te monteren. dan moet je het probleem eens ergens anders zoeken. welke drukveer heb je erin zitten?
Dennis.H said:probeer dan eens een gele van malossi. wie weet pakt het goed uit
Xraycer said:Jup, drukveer te zwaar.
Ik zou een gele proberen.
ik moet eerst m'n vario eraf halen, anders krijg ik m'n snaar er helemaal niet vanaf, volgens mij zit de snaar strak zat.Scarrie said:laat de rode drukveer maar eens eerst zitte en probeer misschien 3.6 gram rollen ofzo, of misschien heb je un te lange vsnaar, had ik toen last van dat ie ook de eerst 10 km heel erg traag op gang komt en dan en vandoor schiet, toen un kortere snaar erin gezet en toen maakte ie meteen over ut hele gebied meer toeren
gaat je snaar er zonder je koppeling in te drukke makkelijk over de vario heen, of moet je eerst je koppeling in drukke?