Krijg de 172 niet afgesteld

Bizzabal

New Member
Ik heb een 172cc lc hexa blok onder mijn sp98 maar krijg hem maar niet goed rijdend.
Hij rijd goed als hij koud is maar als hij rond de 40/50 graden klinkt hij ineens anders rijd hij niet meer goed stottert hij heel erg en knalt hij soms uit de uitlaat.
Heb al 2 verschillende 28mm carb geprobeerd heb een nieuwe 172 cilinder er op gezet
membraam is nieuwe (vl13)
En heb met rem reiniger getest op valse lucht maar krijg het niet opgelost iemand ideeën?
Post automatically merged:

Setup is
172cc malossi cilinder
28mm dellorto carb
Malossi draaibaar spruitsuk
Powerfilter
Vl13
Malossi vario
Malossi mhr terugloop

Advertisement - register to remove this

Ik heb een 172cc lc hexa blok onder mijn sp98 maar krijg hem maar niet goed rijdend.
Hij rijd goed als hij koud is maar als hij rond de 40/50 graden klinkt hij ineens anders rijd hij niet meer goed stottert hij heel erg en knalt hij soms uit de uitlaat.
Heb al 2 verschillende 28mm carb geprobeerd heb een nieuwe 172 cilinder er op gezet
membraam is nieuwe (vl13)
En heb met rem reiniger getest op valse lucht maar krijg het niet opgelost iemand ideeën?
Post automatically merged:

Setup is
172cc malossi cilinder
28mm dellorto carb
Malossi draaibaar spruitsuk
Powerfilter
Vl13
Malossi vario
Malossi mhr terugloop
Ligt aan de lucht toevoer, geloof mij maar gr Johnnie.

Ik ben laatste tijd ook bezig met 172 CC Zipjes ( door derden een ander blok onder gebouwd ) en dat ding wil niet starten .
FF Realiteit .. Blok is 20 jaar oud , als alles fris is , loopt dat ding gewoon .
Wat ik STD doe :
Membraan kleppen vervangen / bougie en dop vervangen , Krukas keerringen vervangen , loopt die dan nog niet ? Spruitstuk vervangen .
Met 28mm Polini PWK is de hoofdsproeier rond 135 .
Meestal is bovenstaande genoeg dat dat ding aanslaat . mits er storing is met : Stator / CDI/ Bobine .

probeer een x kleinere sproeier als je knallen uit je uitlaat krijgt of check je bougie gwn ff of je afstelling goed is

Attachments

• images.jpeg
    images.jpeg
    9 KB · Views: 3
Back