krijg bougie niet meer in kop !!!

1séby

Well-Known Member
halo , ik krijg mijn bougie niet meer in m'n cilinderkop gedraaid hij draaid zichzelf schuin. Wat moet ik doen ?


ik begin die stomme brommer kotsmisselijk te vinde bucht machien nix dan probleeme daarmee .:| :| :'( :mad: :(
 
Advertisement - register to remove this

dat is het juist ik heb nix gedaan in 1 keer ging hij gewoon schuin zitte ik heb heb nooit schuin ingedraaid ..............GVD IK HAAT DIE STOMME KUT SCOOTER AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
khad dit met mijn camino ook is voor en die boegie had ik er ook scheef ingedraaid en al drekt met de sleutel aangedraaid en de draad was ook kapot, en daarna toch nog recht kunnen indraaien maar er zat wel veel compressie verlies op...

Het zal een niewe kop worden dude en ja brommers zij zoals vrouwen he je moeter voorzichtig mee omspringen of ze gaan kapot.

GRTZ Jonathan
 
rustig aan. Schroef je kopje er even af, pak een oud bougietje en frees aan de zijkant met een dremeltje even een sleufje in het draad. Zo maak je als het ware een tap voor je bougiegat. Draai deze erin met flink wat vet eraan. Draai em der weer uit en maak de bougie schoon. Dit moet je draad goed herstellen. Veel succes.
 
Originally posted by 1séby
k dan zal ik dat maar eens proberen en als ik veel compressi verlies heb dan verkoop ik mijn scooter gewoon dan koop ik mij een andere want ik haat die scooter
Drekt al een nieuwe scooter kopen voor een kapot cilinderkopje is wel wat overdreven hoor. :) Het kan veel erger...
 
er zijn speciale bussen voor te krijgen..................... (soort overmaat)

die brommer kan er niks aan doen, het draad gaat niet zomaar kapot hoor! ik denk dat je m er zelf verkeerd ingedraaid heb! moet je met gevoel doen................
 
Best kans dat die scooter jou ook haat als je er zo mee omgaat :p
Je hebtem net en wil alleen maar vlammen, dr zit een bougietje scheef en je wilt m verkopen. Wat n liefde voor je scoot ;)

Kopje eraf, bougie vanaf de binnenkant erin draaien.. klaar...
 
Er is maar 1 manier om daarachter te komen, dus probeer t nou maar

Als je veel compressie kwijt bent kan je altijd nog een nieuwe kop halen, of opnieuw laten tappen. Maar best kans dat er niets aan de hand is. Dus computer uit, en zoek je doppenset! :p
 
thx voor de hulp hij zit er weer in hoor khad de kop eraf gehaald en hem erzo ingeforceerd :p

omgekeerd erin gedraaid en hij draaide daarna na ff probere weer lekker in :) nix compressi verlies rijd even goed :)
 
juist... en wat leren wij hiervan?? Geduld is een schone zaak... lukt het niet in 1x probeer het nog een x de volgende dag!

lukt het niet als jij naar de scootie moet komen, haal dan dat onderdeel eraf en haal je scootie naar jouw :) oftewel....

enz. enz. enz.
 
Back
Top