M Martin_ New Member 13 March 2021 #1 Er komt een soort krakend gelui uit mijn brommer wat klinkt als een harde schijf of dvd waar iet op wordt geschreven
Er komt een soort krakend gelui uit mijn brommer wat klinkt als een harde schijf of dvd waar iet op wordt geschreven
S simsa Well-Known Member 13 March 2021 #3 Klinkt het als hinnnnng hinnnnng of meer als vriiiiiimmm vriiiiimm? @Bulldog kan misschien even meekijken.
Klinkt het als hinnnnng hinnnnng of meer als vriiiiiimmm vriiiiimm? @Bulldog kan misschien even meekijken.
H Harrr Well-Known Member 13 March 2021 #5 Indien jouw brommer klaar is en het geluid op de harde schijf heeft geschreven, kun je het bestand dan hier delen? Groet,
Indien jouw brommer klaar is en het geluid op de harde schijf heeft geschreven, kun je het bestand dan hier delen? Groet,
Bulldog Well-Known Member 13 March 2021 #6 Mijn glazen bol vraagt meer info Misschien een schoonmaak cd uitproberen. Last edited: 13 March 2021
Sparky Well-Known Member 13 March 2021 #7 @Martin_ Ik heb een solid state harde schijf, deze maakt geen geluid. Je merkt wel aan de reacties hierboven dat je erg weinig info geeft en dat er dus ook geen zinnig antwoord te geven is. Misschien even een geluids- of videofragmentje delen dat zegt meer dan je beschrijving omtrent het schrijven op een harde schijf! En wellicht even aangeven waar het geluid precies vandaan komt want "uit mijn brommer" is wel erg globaal...
@Martin_ Ik heb een solid state harde schijf, deze maakt geen geluid. Je merkt wel aan de reacties hierboven dat je erg weinig info geeft en dat er dus ook geen zinnig antwoord te geven is. Misschien even een geluids- of videofragmentje delen dat zegt meer dan je beschrijving omtrent het schrijven op een harde schijf! En wellicht even aangeven waar het geluid precies vandaan komt want "uit mijn brommer" is wel erg globaal...