KOSO Teller

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
See,

Heeft iemand ervaring met deze teller? (Kwa aansluiting en levensduur enzo.)

KOSO Multi. Dashboard

KOSO%20nm%20kompl%20300.jpg




mvg, wesley
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja want ik moet 3 tellers hebben en dat leek me de beste optie..

Anders neem ik dit wel:

- Snelheid » Fietsen tellers
- Benzinemeter » Stage6
- Tempratuur en Toeren » Stage6
 
zijn indd kut de sensor die je band omwentelingen meet is ronduit bagger heb wel eens gehad dta ik 30 reed en volgens dat ding 80 werd er gek van ben toen overgestpt op zon bc 900 teller deze is gewoon goed ! op moment heb ik alleen de stage 6 toeren en temp in een bevalt me goed
 
Evo-fire

whaha ja idd die beschrijvingen zijn klote heb er ook 1 op ik vind ze zwaar relax want je hebt gewoon 1 mooi ding geen gedoe met 3 stage 6 dingen voor toeren temp. enzz staat alles mooi in 1 teller ik vind goed ding rijd er nu al meer dan jaar mee en doet het nog steeds;)

J²-Tuning.
 
Ik heb er zelf ook een. Niets aan de hand, werkt gewoon goed. Nu moet ik wel zeggen dat ik er nooit mee in de regen rijd. Vochtgevoeligheid weet ik niets over te zeggen.

Het inbouwen is een questie van een uurtje hooguit. Daarbij moet gezegd worden dat ik al ong. 10 jaar werk als scootermonteur.
 
Tja nu twijfel ik wel, want ik heb wel z'n ding nodig op me sportstuur.
Maar over het aansluiten is geen probleem meer, heb al hulp gevonden ;)

Maar hy is toch niet afneembaar? want op school ofzo vind ik dat ding een beetje riskant.
 
vriend van me had m op zijn Hussar.
ding gaf altijd gare toeren en snelheden aan en ging vrij snel kapot.
om te huilen dus.
Koso tellers staan er over het algemeen wel om bekend niet echt duurzaam te zijn.
 
Haha, dus het is maar net of je een goede krijg? Bij sommige doen ze het goed en bij andere niet :? :p

Dan neem ik wel letter 2 Stage6 Tellers en een Fietsenteller ;) (Zijn die stage6 tellers water dicht?)


- Topic kan op slot als ik me antwoord heb :p
 
Er is trouwens ook een nieuw model van het boven genoemde model, misschien zijn daar verbeteringen aangebracht..ik heb zelf het ''simpele'' model van koso, het vierkante, die doet het prima bij mij nu die aangesloten is, voor op straat vind ik dat voldoende..
 
Hmm veel te druk en lelijk man..
Maar ga morgen dit bestellen:

- Snelheid » Fietsen tellers
- Benzinemeter » Stage6
- Tempratuur en Toeren » Stage6

Dus topic mag dicht.. Als ik het antwoord heb op deze vraag..

Zijn die Stage6 dingen water dicht?
 
Back
Top