koso teller werkt niet

appie_50

Well-Known Member
ik heb pas deze teller gekocht

9432kosotellergroot.jpg


leuk ding allemaal, maar hij werkt niet goed bij mij. ik kan niet in het menu komen waar je je bandenmaat kan instellen. je moet dan volgens de handleiding 3 knopjes tegelijk indrukken en dan zou hij uit moeten gaan dat doet hij al niet. en daarna moet je hem aan uit aan uit aan zetten en kom je in dat menu, nou bij mij dus ook niet :S

ik moet wel toegeven dat ik hem niet helemaal heb aangesloten volgens het boekje, want ik heb hpi en draadboom eruit gegooid. ik heb dus de plus op de plus van de accu en het ground draadje op de min van de accu met een schakelaar ertussen zodat ik hem aan en uit kan zetten. dit was de enige manier waarop ik hem aan kreeg. hier plaatje als bijlage

schema.JPG


kan best zijn dat het daardoor komt, ik ben geen expert op electronisch gebied. ik heb een aprilia rs50, alvast bedankt voor de reacties
 
Advertisement - register to remove this

die van de min moet op de ground,
massa dus, zover versta ik het, ik heb dezelfde teller.
ik vind het maar een prul :D
de benzine meter blijft bij mij gewoon op max staan :X

en dat met die bandnemaat heb ik dus ook
 
heb ik al door gelezen maar vind er niks.

@sandor, hoe heb jij dat dan, want dan geeft hij dus niet het goede aantal km's aan als je de bandenmaat niet kunt invoeren.
 
mijn sensor was kapot toen ik hem binnenkreeg,
ik heb ook vanal geprobeerd voor die bandenmaat, maar het lukte me gewoonweg niet. en de teller heb ik laten installeren bij de aankoop van mijn scooter
 
als iemand de site weet van koso, ik ken alleen www.kosonorthamerica.com waar de teller niet eens op staat :p ik heb ook euroscooters al een mailtje gestuurd, waar ik hem gekocht heb. als km niet werk dan hoef ik hem niet. als ik 144 euro betaalt moet het goed werken!
 
Back
Top