Koppelings moer muurvast

Honda Red Bull

Red Bull Wallie
Hey ik probeer net mijn koppeling eraf te halen, om andere drukveer in te doen en trekveertje, maar de moer wil er niet af heb een koppelings sleutel gebruikt maar lukt niet. Iemand tips?
 
Advertisement - register to remove this

Luchttol blijft de beste manier als ie niet los wil.
Heb het zelf ook vaak gehad.
Met een koppelings sleutel werkt het vaak wat lastig. Soms werkt het beter als je het met ze 2en doet. ( mijn mamma helpt altijd :p )
 
tnx al gelukt zie nu ook dat ik een nieuwe koppeling nodig heb. Vandaar dat die niet optrekt. Klopt toch dat de koppeling is versleten als een deel van het plaatje af is. Plus er is om de koppelings blokkjes een rood kleurtje onstaan ook aan de kant van de poelies. (drukveer)
 
Originally posted by Honda Red Bull
tnx al gelukt zie nu ook dat ik een nieuwe koppeling nodig heb. Vandaar dat die niet optrekt. Klopt toch dat de koppeling is versleten als een deel van het plaatje af is. Plus er is om de koppelings blokkjes een rood kleurtje onstaan ook aan de kant van de poelies. (drukveer)

kan je het misschien anders uitleggen want ik snap er niets van
 
ja hij is los en verder uitleg :Op de koppeling zit bij het segment de kurk of de stof waarvan de blokjes zijn gemaakt is deels afgesleten. En de blokjes zij ook afgesleten aan de kant waar de drukveer. Dus ik denk dat de achterpoelie tegen de blokjes aankomt en er dus een sterkere drukveer in moet. EN rondom de blokjes ziet een soort van warmte aanslag. Met her en der een paar bobeltjes erin.
 
Back
Top