Dat gebeurd alleen als je dom aan het kloten bent.
Zolang jij doorspuit en de vlam weghaalt dooft de vlam vanzelf en slaat ie ook niet in de bus.
Natuurkundig gezien onmogelijk.Tot je vlam-in-bus hebt , je hand kwijtraakt, en probeer dan is je koppeling in je eentje open te krijgen:W
je kan het beter in je 1tje doen,
ratel en de blokkeersleutel vlak bij elkaar houden, en dan naar elkaar toe knijpen.
alstie niet loskomt:
meer spinazie eten
Ik dacht dat he niveau op dit forum toch net wat hoger is dan met een deo en aansteker
een koppeling flamberen..... Waar gaat het naartoe
Koppeling hoef je ook niet warm te blazen of niets.
Gewoon zoals beschreven blokkeersleutel en ratel naar elkaar toe trekken.
Krijg je het zo niet los, meer spieren trainen of een slagmoersleutel (pneumatish(luchttol) of electrish) gebruiken
PS, wil je je koppelings loskrijgen of je koppelingshuis?
Wat ik vaak doe om een koppeling die vast zit los te krijgen, is twee bakstenen plat op elkaar op de vloer leggen net links van de koppeling, dan de koppelingssleutel in het huis zetten en het uiteinde van de steel op de bakstenen laten rusten. Dan je ratel of ringsleutel erop (geen steek), kan je dan met je volle gewicht naar beneden duwen of met een rubberen hamer op meppen naar je gelieven. De koppelingssleutel moet je iets schuin zetten (handvat van het blok weg) zodat hij niet uit de gaten kan.
[ir]http://www.scooterproject.nl/replica-project/0020-koppeling%20demonteren.jpg[/ir]
Kon geen andere foto vinden.. je moet de twee gereedschapstukken dus even omdraaienDat blok hout gebruik ik dan 2 bakstenen voor omdat je koppelingssleutel daar niet langzaam in geperst wordt. Kan gewoon terwijl je blok nog onder je scooter zit, op de bok of als je zijstandaard hebt even met handvat tegen de muur zetten.
Weet niet of het duidelijk uitgelegd is maar oke
met verwarmen zet het ijzer uit, als er spanning op staat en je gaat het warm stoken schiet het los,
Moet je wel een compressor hebben.