Koppeling gaat niet open

Status
Not open for further replies.

CyayC

BoOsTerBooY
Hey, direct mijn vraag. 2 vrienden van me 1heeft booster, 1heeft cpi arargon (past beide).
Proberen hun koppeling open te krijgen. Maar omdat ik de enige ben met veel gereedschap komen ze hiervoor bij mij.
Wel, een bouloneuze of luchttol(denk ik dat het heet in ABN) heb ik niet.
Dus heb ik me onlangs een koppelingsblokkeersleutel aangeschaft.
Deze : http://www.easyparts.nl/showarticle...leutel-Koppeling-Minarelli-Buzzetti-5499.html ..

Nu, na wat getrek en geduw met die koppelingsleutel en mijn dopsleutels. Lukt het maar niet om hun koppelingen open te krijgen, ook al gebruiken we ze juist, gebeurt er niet meer dan dat ik de brommer van de grond til met men dopsleutel :?:?.

Iemand tips? -buiten de aanschaf van een bouloneuze- altyd welkom

Advertisement - register to remove this

je moet die koppelingssleutel in het huis steken, en dan een 6kant dop erop zetten en tegelijkertijd de ratel naar links draaien en de koppelingssleutel naar rechts draaien.

je moet die koppelingssleutel in het huis steken, en dan een 6kant dop erop zetten en tegelijkertijd de ratel naar links draaien en de koppelingssleutel naar rechts draaien.

Dat proberen we met 3 man. 1 iemand houd de brom tegen 1iemand doet ratel en 1iemand doet koppelingsleutel. Tis egt on-mogelijk alleen te doen ;o hierboven zie ik dat ik de moet moet verwarmen? Hoe doe ik dat? en zou dit helpen?

je kan het beter in je 1tje doen,

ratel en de blokkeersleutel vlak bij elkaar houden, en dan naar elkaar toe knijpen.

alstie niet loskomt:
meer spinazie eten

een koppeling zit nooit vast met locktite. dat zou onderhoudstechnisch gewoon beun zijn.

verwarm hem eerst met een gasbrander en daarna een paar tikken met een hamer.

Status
Not open for further replies.
Back