Koplamp SF2

Speefighta

Tjoen de Bromfiets!
Hoi,
ik had eens een vraagje,
Kan ik dat glas van me koplamp van me Speedfight 2 weghalen en er racegaas voor in de plaats doen? Of beschadigt mijn licht dan?
BVD!
 
Advertisement - register to remove this

Hier was al eens een vraag over geweest voor een aurox. Het is mogelijk alleen je krijgt heel slecht beeld en je lampjes beschadigen bij slecht weer want die kap zit er niet voor niets.
 
Kun je die koplamp niet een beetje losser zetten zegmaar, en er gaas tussen doen? zodat je ook nog het glas hebt..
 
Dat kan maar ik heb zelf ook een speedfight en heb dat ook geprobeerd :W Het kan wel maar ik raad het af want je hebt s' nachts geen zicht het verduisterd je licht te veel.
 
Je krijg dan een spotjes-effect, omdat je lichtbundel op het glas schijnt en daardoor een grotere lichtbundel vormt zeg maar. Oftewel je licht wordt zwakker.
 
gebruik de search eens :rolleyes: voor ongeveer 2 weken geleden heb ik nog een antwoord voor exact dezelfde vraag gepost. Volgens mij was jij het zelfs die het toen vroeg, ff zoeken dus.
 
Bad_Boy said:
Zei al dat er net een vraag over was geweest

Daar had je je antwoord dus ook al uit kunnen halen :).

Er zit niet voor niks een kap over je lampen, vocht en viezigheid worden je lampen niet vrolijk van,en je verneukt je eigen zicht, als je in het donker moet rijden.
 
Een stevig platicje hept wel tegen het weer maar je hebt dan nog steeds het probleem met je licht. Door het gaas zie je dan gewoon nix.
 
Back
Top